::Rezeki Syawal:: - Blog Eyzamiel

20.9.11

::Rezeki Syawal::

 Alhamdulillah.... sempena bulan Syawal ni memang rezeki murah sangat.. murah dengan makanan.. best gak..dapat menjimatkan duit di saat-saat hujung bulan .... Bercakap tentang rezeki syawal... hari ni best sangat sebab duit satu sen pun tak keluar dari purse sebab ade "Open Department"......

Pagi ni, giliran Jabatan Kecemasan pulak yang jadi tuan rumah untuk Perhimpunan Bulanan....
Dalam Auditorium.. masa ni ramai yang belum sampai.....



Ketua Jabatan Kecemasan tengah buat ucapan pembukaan...

Persembahan dari Warga kerja Jabatan Kecemasan....Kali ni, kami yang pasukan koir ni kena nyanyi satu lagu tambahan.. lagu Raya.. sesuci lebaran.... tapi, gambar kami...nan ado la pulak.....Lepas selesai perhimpunan bulanan. semua Warga kerja dijemput untuk menjamu selera sebab Jabatan Kecemasan buat sekali dengan Jamuan Raya Department diaorg.....
Konsep gerai.... Macam-macam makanan ada.....
Gerai yang menjadi serbuan dan tumpuan... memang sedap roti canai ni..... aku amik sampai 2 keping....hi..hi..hi...

See.. Roti Canai dalam pinggan aku.....
Makan cara tradisi.. duduk atas tikar....
Dah kenyang... sukahati.... pastu, balik opis dan teruskan buat kerja.......

Petangnya , ade jamuan raya lagi... kali ni dari persatuan kebajikan Islam pulak..... Jadinya, hari ni makan free ajo... x yah keluarkan duit.......Jimat duit aku..leh la aku simpan duit aku untuk percutian esok... oh ya, maybe aku takkan update citer selama 3 hari sebab nak sambung percutian anniversary yang tertangguh hari tu... balik nanti aku story mory ok!


Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment