::Lunch kat Pizza Hut:: - Blog Eyzamiel

30.9.11

::Lunch kat Pizza Hut::

 Dari bulan puasa lagi dah plan ngan kawan aku nak gi makan pizza... tapi, tak kesampaian... memandangkan hari ni rehat agak lama..kami pun decide la nak gi makan pizza.. selalunya, kami makan pizza kat Taman Putra,Ampang...tapi, sekarang ni pizza kat situ tgh renovate.. so, terpaksa la kami gi pizza kat tesco ampang..... ramai gak orang makan pizza hari ni.. maybe sebab semua org dah dapat gaji kan...
kami semua amik set lunch express... pastu, membe aku add on salad.. apa lagi, aku paling suka bab amik salad ni.. sebab, mangkuk yang dia bagi kecik...aku akan amik sampai jadik bukit kat mangkuk tu....
Ni mangkuk orang lain, bukan mangkuk kami.... dapat dr pakcik google...
aku makan 2 slice jer pizza... tak habis sebab dah kenyang sangat... mana tak kenyang, sebelum pizza sampai kitaorg dah banyak makan mushroom soup, garlic bread ngan salad buah....last2, pizza aku terpaksa bungkus sebab tak habis... nak tinggal sayang pulak.....pas makan,  dah malas nak jalan2 dalam tesco.. terus balik opis.....

 p/s: gambar kami xde sebab semua sibuk makan sampai terlupa nak amik gambar....

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment