::Open House & jalan2 di Taman Tasik:: - Blog Eyzamiel

18.9.11

::Open House & jalan2 di Taman Tasik::

Semalam dapat banyak jemputan Open House.. tapi, satu rumah pun aku x gi... lagipun, semalam asyik hujan jer... rasa cam malas pulak nak keluar.... ;)
Hari ni pun dapat jemputan. Kali ni umah BF aku kat Ampang Tasik... Dalam kul 3 baru aku gerak gi sana... masa tu hujan renyai-renyai... masa sampai tu BF aku tak ada kat rumah sebab temankan maksu dia akad nikah kat Masjid....
Macam-macam makanan ada sampaikan tak terlarat nak makan.... yang bestnya, aku ulang amik rojak buah sampai 3 kali sebab sedap sangat... hi..hi..hi...
Dalam kul 4, baru la membe aku sampai.. borak2 jap.. pastu terus gerak gi jalan2..mula2 ingat nak gi care4 jer... tapi, hubby ajak lepak kat Tasik Ampang Hilir.... best gak.. dah lama tak lepak2 camni...


Nak jugak bergambar .. masa ni ada 3 pasangan tengah buat outdoor... dan ada sepasang tengah shoot pre wedding... cam best jer tgk diaorg.... rasa cam nak pakai baju kawin sekali lagi, pastu buat photoshoot outdoor..hi..hi..hi...

Sudah-sudahla berangan Puan Eyza.... :) tak dapat photoshoot ngan fotografer profesional, takpe la... kita shoot sendiri yer.... maka, terhasillah gambar tuan tanah ni dengan menggunakan kamera henpon cap ayam..... kuang..kuang..kuang....
Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment