::Aktiviti di hari Malaysia:: - Blog Eyzamiel

17.9.11

::Aktiviti di hari Malaysia::

Selamat Hari Malaysia! Bestnya, dapat cuti 3 hari... Mesti ramai yang buat Open House kan? aku dapat banyak jemputan open house mulai dari hari Jumaat hingga la Ahad.... sampaikan tak tahu nak pegi umah siapa dulu....

Hari ni saja aku dapat 2 jemputan untuk pegi open house.... fikir punya fikir, akhirnya aku decide nak gi satu jer sebab satu lagi jemputan agak jauh.... yang aku pegi ni Open House merangkap sambutan besday untuk anak membe opis aku... Dia buat kat Restoran CT Cafe... berdekatan dengan JJ Balakong.....
Pagi tadi, aku gi keja dulu...dalam kul 2 lebih, baru gerak.. tapi sebelum tu, aku balik hantar keta dulu kat umah ... sebab aku nak tumpang membe... dari umah aku dekat sikit nak ke Tun Hussien Onn.. tak yah toll....


OTW... dalam keta pun sempat nak amik gambar...

Membe aku, Yati... masa ni kitaorg dah lapar sangat..maklumla hujan kat luar...cepat la rasa lapar.. :)

CT Cafe.... Siap ada party room macam kat Mc'D ngan KFC pulak...

memandangkan, kitaorg ni belum ade anak, kitaorg just amik bahagian untuk kira kuaci dalam gelas...aku teka 382 biji kuaci...Tapi, nan hado aku menang.. rupanya, jumlah sebenar 577 kuaci dalam tu....

Besday Gurl tengah bersiap sedia nak potong kek... Temanya Dora The Explorer dan kena pakai Pink dan Hitam...  tapi, aku x pakai ikut tema pun.... :) Tapi kek tu memang sedap....
Membe aku ngan anak dia still kusyuk meneka kuaci dalam cawan...

Goodie Bag... aku pun dapat tau walaupun aku lom ade anak... kiranya, aku dapat advance ke depan la... untuk anak aku.... cute je gambar besday gurl kat goodie bag tu...

Ni pulak, permainan kerusi beracun.. teringin nak main.... tapi, dia hanya bagi budak-budak jer..mak budak? dok tepi yer.. xyah menyibuk....

Memandangkan restoran tu dah dekat sangat ngan JJ Balakong ( lintas jalan dah jumpa pintu masuk JJ).... kitaorang pun x nak la lepaskan peluang untuk shopping sebab JJ ada sale sampai 18hb.... yang bestnya, sempena hari malaysia hari ni, semua barang2 ada tambahan less lagi 10%..maknanya, kalau barang tu less 50%, ia akan jadi 60% la hari ni.... Untung kan?

Dah habis shopping, tapi nak pegi ke kereta tak bole sebab hujan lebat sangat... terpaksa la melepak kat pintu masuk dulu...


Sempat posing sebelum hujan reda......
 Tunggu punya tunggu, tak juga reda hujan... last2 kami semua redah jugak.... habis lencun.....Sampai rumah, rasa lapar lagi...ye la, pas makan kat besday party..pastu, tenaga dah banyak abis masa shopping, terus lapar balik... nasib baik hubby dah masak... pas solat, apalagi terus makan....sepatutnya, aku yang masak tuk hubby di waktu2 cuti ni...tapi ni terbalik pulak... aku pg berjimba, hubby pulak masak... tapi, sekali sekala takpe kan? hi..hi..hi..

1 comment: