::Party Time:: - Blog Eyzamiel

26.9.11

::Party Time::

Mula2 tadi aku ingat nak sambung citer PD, tapi bila fikir balik..baik aku citer tentang besday party semalam ngan hari ni dulu.....nanti2 la sambung citer PD....
Semalam, aku dapat jemputan  Besday Party anak kawan aku..dia buat kat KFC Carefour Ampang... Hubby tak nak gi sebab ada hal....terpaksa gi sorang....Majlis start kul 3, tapi aku pulak tersampai awal... kul 3.50 dah sampai..membe2 spital, sorang pun belum sampai.. segan la jugak..Tapi, majlisnya memang best.. kalau ada anak leh la aku buat majlis besday untuk anak aku nanti... agak2nya bila la akan tercapai kan?






 Ok, settle bab majlis besday budak-budak.... hari ni pulak unit aku ada buat sambutan besday untuk staff unit sekali dengan jamuan raya... layan gambar je la yer....



 Sebenarnya ada banyak lagi gambar yang aku nak masukkan..tapi, memandangkan tenet ni amatla slow..hanya gambar2 ni aje la yang dapat masuk....

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment