::Ulangtahun Pertunangan:: - Blog Eyzamiel

6.5.09

::Ulangtahun Pertunangan::

Selamat Ulangtahun Pertunangan.... ha...ade ker yg sambut Ulangtahun Pertunangan?? sajer je aku nak imbas balik masa aku bertunang 2 tahun lepas..... aku bertunang x lama..2 bulan jer....05.05.2007 bertunang...20.07.2007 terus nikah.... kalau ikutkan hubby dia x nak tunang2 ni...sbb family dia kan jauh.....tapi ikut permintaan family aku...dahlah aku ni anak sulong..... semuanya dibuat kelam kabut..... tp aku x suka ngan mekap aku time ni..hampeh...mak andam tu x pandai mekap.....masa aku nak tempah tu bukan main lagi dia kata dia tu mekap artis... tp...lu pikir la sendirik.... dah mcm tepung gomak.... pe2pun.... alhamdulillah..semuanya berjalan ngan lancar.... hari ni genap 2 tahun peristiwa tu..... Amin.....


masa ni rombongan pengantin lelaki baru je balik....


tema aku pink kaler....

2 comments:

  1. kita serupa ek.....tema pink masa tunang.....eeeee

    ReplyDelete
  2. samer ek? lembut je kan kaler pink ni.....

    ReplyDelete