::aktiviti Hujung Minggu Aku::part 2:: - Blog Eyzamiel

11.5.09

::aktiviti Hujung Minggu Aku::part 2::

Ahad

Disebabkan smlm abg j dah bg aku jd bujang sekejap...so hari ni adalah hari aku bersantai ngan dia plak..... kitaorg pg Air Terjun Sg. Chongkak.... dekat jer ngan umah aku...berdua2an jer... adik aku x nak join...... sibuk nak siapkan tempahan hantaran.....~ kalau ader yg nak tempah...bole la email.... (sempat lagi nak promote tu) nnt aku letakkan gambar tempahan terbaru...kaler hitam silver....kaler 2009 katanya...~ sambung balik pasal air terjun tu...aku x byk amik gambar....... ni jer yg ade.....




abg j tgh berendam.....


aku x naik atas sgt sbb malas..kat atas ramai org.....


tempat dia mmg cantik.....

balik dr air terjun tu.... kitaorg singgah beli ikan keli salai.... apalagi ..menu semalam makan masak lemak ikan keli salai..... erm... sedapnya...... (apala....puji sendiri.... tp adik aku yg masak ni..... ala2 negeri 9..mmg sedap....)

No comments:

Post a Comment