:::Aktiviti Cuti Aku::: - Blog Eyzamiel

4.5.09

:::Aktiviti Cuti Aku:::

hallu.... Korang pg mana cuti hari pekerja tempohari??? aku x jadi balik kg sbb cousin abg J dtg dr Sarawak.... hari Jumaat tu aku ngan abg J lepak2 je kat umah sambil tggu diorg sampai, then malamnya amik diaorg kat KL Sentral....diaorg dtg bertiga.....bawak gi makan pastu terus balik.... sabtu plak pagi-pagi lagi dah bangun sbb nak gi hantar cousin dia lapor diri kat Darul Quran Kuala Kubu Bharu..... Mula2 aku ingat Kolej Biasa2 jer sbb aku x tau nama kolej tu Darul Quran...aku pakai la baju yg aku baru beli...seksi sikit(bg aku la...tp abg J kate x seksi...) ngan tudung biasa2 jer... bila jer sampai sana..... aku tgk signboard.... ha..darul Quran??? dah sure la yg lain semua bertudung labuh n berjubah... aku rasa cam x nak kluar dari kereta jer...... tp abg j kata buat x tahu je... bukannya x pakai baju... tapi aku...tetap segan tau...... last2 aku buat tak tau jer..... nak buat camner..... balik lapor diri tu terus hantar udak ngan cousin lagi sorg kat KL sentral.... aku x amik gambar sebab segan lak....balik umah lepak2.. bengang aku sbb x tau nak tgk citer mana sabtu hari tu.............semuanya best2.....antara Embun Mutiara...AF ngan AIM.... last2 aku gilir2 tgk semuanya..... tp aku x puas hati..... naper AF buat undi masuk??????? tu bukan Transformasi...... apa yg penting...aku puas ati ngan persembahan Hafiz tempohari..... smlm kat butang R...Hafiz dah no 1....isma no 2...Akim no 3 n Yazid no 4......teruskan usaha......Go HAFIZ............... HAFIZ mmg best......... jgn mare.....

p/s: buat zura ngan achik.... sowi x dapat jumpa masa cuti tu........... aktiviti mmg padat sgt........... lain kali ek...

No comments:

Post a Comment