::award & tag:: - Blog Eyzamiel

18.5.09

::award & tag::

Peraturan nak jawab tag ini ialah..
1. copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

So ini la jawapan untuk semua tu.
1) Done.

2) aku dapat award ni dari aziani aka sweet pepatung..... Thanks.....


3) 10 fakta/hobi :
1. nama aku eyza
2. anak sulung dr 5 orang adik beradik.
3. dah dekat 4 tahun aku keja ngan gomen
4. anak jati utara (kedah + penang)
5. skrg menetap di Ampang/Hulu Langat
6. suka memasak
7. suka baca novel cinta n harry porter
8. suka melancong
9. mempunyai suami yang penyayang n penyabar ngan karenah aku
10. lagi 2 bulan cukup 2 tahun usia perkahwinan aku n harap2 ada la rezeki aku nak menimang cahayamata nanti..Amin....

Aku nak bg award ni pada org yg aku penah bg tag la.sesapa yang aku dah tag kat bawah tu..jgn lupa amik award nie.....

2 comments:

  1. lg 2 bulan cukup 2 tahun...bile tarikh nikah?bulan 7 ke? dekat2 ngan yan punye date nikah kot.

    Ada lagi 1 tag pasal rumahtangga ok.:)

    ReplyDelete
  2. 20.07.2007... yan bila....

    ReplyDelete