:::Selamat Hari Lahir Ayah::: - Blog Eyzamiel

3.5.09

:::Selamat Hari Lahir Ayah:::

Bulan 5 mmg ade banyak tarikh2 penting dalam hidup aku.... antaranya... Besday my dad..... Selamat Hari Lahir Ayah Tersayang..... Hari ni genap umur ayah 65 tahun......kalau nak kenangkan pengorbanan ayah...mmg terlalu banyak..ingat lagi masa mula2 aku study kat Kl dulu...walaupun gaji ayah x sebesar mana, tp tiap2 bulan dia mesti masukkan RM 800.00.... ayah kata..diaorg kat umah x pe...bole cari makanan..along kat sana kalau xde duit macam mana nak makan.... tiap kali aku kenangkan pengorbanan ayah..mmg aku akan menangis... (masa tgh taip entry ni pun air mata aku dah bergenang..) walau segarang mana pun ayah.... dia tetap seorg penyayang..pernah sekali aku dah buat ayah aku mengamuk..apalagi terus la aku kena rotan.... tapi bila aku tido...ayah aku yg tolong sapukan ubat....aku tau sbb aku pura2 tido je time tu..... sambil menangis...dia akan kata yg dia x niat pun nak pukul aku.. tp aku ni degil sgt..... alhamdulillah...berkat kegarangan ayah dulu...aku telah menjadi insan yang berguna...masa aku nak nikah dulu pun...ayah menangis masa nak serahkan tanggungjawab dia selama ni menjaga aku kat abg J... masa tahun pertama aku kawin tu ayah masih lagi bayar zakat fitrah untuk aku...kiranya tahun tu aku dibayar 2x..satu oleh ayah n satu oleh abg j.. aku dah x leh taip dah sbb terlampau sebakkkkkkk...... MySpace


ayah ngan my hubby.............

Last but not Least...... Selamat Hari Lahir ayah yg tersayang................ semoga panjang umur murah rezeki n sihat2 selalu.....

zwani.com myspace graphic comments
Happy Birthday Graphic Comments

2 comments:

  1. sile jgn sedih2 ye..jom mkn kfc!
    owh,ibu dan lakiku jugak bulan 5! hihi!

    ReplyDelete
  2. jom..hang blanja ka? hi..hi... ramai kan sambut besday bulan 5 ni..leh kumpul2 buat majlis sekali tu....

    ReplyDelete