::the biggest loser:: - Blog Eyzamiel

26.5.09

::the biggest loser::

tgk tajuk cam gempak je kan.... sebenarnya ni xde kena mengena ngan rancangan 'the biggest loser' kat channel HMK tu yer.... sebenarnya smlm aku ngan hubby rasa boring duk kat umah jer... so kitaorg plan nak gi jogging (korang cayer ke aku nak jogging ni..hi..hi..)... plan asalnya nak gi Taman Pandan Indah jer tapi last minute aku ajak hubby gi Tasik Permaisuri... ramainya orang.... Bila sampai sana aku ngan adik aku main badminton n hubby jogging..... pas tu aku jalan2 jer sekeliling tasik ngan adik aku...x jogging pun..camne nak jadik The Biggest Loser ni? hi..hi.... balik tu mmg penat giler.... kitaorg makan kat kedai jer... aku dah x larat nak masak....... mcm mana la peserta dalam the biggest loser tu boleh tahan macam2 cabaran yer..aku yg sikit ni pun dah rasa penat teramat... tapi kalau aku amalkan selalu leh kurus ni kan? yo la tu.....korang caya ke aku leh kurus ni..hi..hi....





No comments:

Post a Comment