::jalan-jalan:: - Blog Eyzamiel

22.5.09

::jalan-jalan::

kalau hari jumaat cam biasa la..kan lunch hour lama..drpd xde buat ape2 membe aku yanz ajak la kitaorg pg temankan dia ke JJ Maluri.... aku xde beli ape2 pun..almaklumlah lom gaji... isnin ni baru gaji.. aku tgk jer la org lain shopping moping... nak buek camno..... aku kalau gi JJ ni mesti aku akan beli egg tart dia.. egg tart kat JJ mmg sedap sgt..dr masa aku student dulu mmg egg tart la fovourite aku kalau gi JJ... x ramai sgt org kat JJ hari ni... mgkn semua cam aku kut..tgh berjimat..kuang..kuang..kuang.... tapi JJ mmg tgh sale skrg ni... kalau dulu masa bujang aku suka sangat pg JJ Wangsa Maju... mesti lagi happening kan.....

p/s: malas nak amik gambar... kepala pening..... moyang tinet.... bila nak blanja kat JJ au ni?

No comments:

Post a Comment