::suntikan influenza:: - Blog Eyzamiel

28.5.09

::suntikan influenza::

hari ni bebudak opis aku pakat ramai2 gi amik suntikan tuk selsema babi ni... mula2 aku ingat nak gi gak... tp bila pikir2 balik, x jadi la pulak...bukan aper..hari ni aku kurang sihat..takut gak aper2 efek ke nnt...(cewah..alasan...) lgpun hari tu masa kecoh ngan selsema burung...aku dah ambik suntikan tuk selsema burung... so, x yah la aku amik suntikan ni kan..betul x? korang sokong x kalau aku x amik suntikan ni? hi..hi....

2 comments:

  1. mmg kecoh ngan itu babi punya selesema...takut gak coz dh sampai msia..

    by da way kak eyza,cmne akak buat related link siap ada gambar kat bawah tiap tiap entry tu??

    ReplyDelete
  2. yg mana? yg tulis anda mgkn juga meminati tu ke? kalau yg tu.. is tekan je kat linkwithin tu... pastu ikut je langkah2 kat dalam laman web tu..selamat mencuba... ye je la kak eyza ni kan? hi..hi....

    ReplyDelete