::tensen:: - Blog Eyzamiel

21.5.09

::tensen::

geram betul aku ngan sorang akak ni... dia ni tailor.... aku hantar kain kat dia dah 5 bulan lebih tapi sampai hari ni baju aku x siap2 gak... bila aku mesej dia ckp nak check..janji nak sms balik nnt..tp sampai sudah aku gak yang kena sms dia lagi tanya.. tetap sama gak jawapan..kedai x bukak la sbb tu x dapat tgk dah siap ke blom.... logik ke? xkan la sepasang baju kurung kedah x bole siap dalam 5 bulan? bengang tul......astafirullahhalazim..... habis pahala aku hari ni sbb marah2 kat dia.....


5 comments:

  1. Is rasa la mesti die guna benang ajaib jahit kot kasi kak eyza TERKOJUT!!!haha.. kalu le time nak dekat dekat raya..boleh menangis dibuatnya,lebih lebih lagi kalu kain favorite kita!!!

    ReplyDelete
  2. betul tu..
    5 bulan bukannya sekejap..
    alasan tak logik dek akal..
    panas gak menunggu..hehe..

    ReplyDelete
  3. is
    tu la pasal.... bukan aper..kain ni kan ade musim... takut nanti bila org dah x pakai kain camtu..eyza baru nak pakai...geramnyer.... kalau kain baju raya mmg meraung la...

    am-rie...
    mmg x logik... serik dah nak hantar kat situ...eyza hantar situ sbb fikir nak la tlg majukan business sesama melayu...tapi lain lak jadinya.....

    ReplyDelete
  4. kak eyza.pasal potoshop tu,is pun bukan blajar scr direct pun.juz google je sume tip tu..dlm internet memang byk sgt tip terutama kalau pasal nk edit gmbr ala ala dlm majalah(glamour touch).bukan ape kan..nak kasi cantik lagi kan gambar kita yg dah sdia cantik tu!haha!!

    Ramai gak la org guna photoshop tok buat header..

    ReplyDelete
  5. tu la pasal... ingat nak beli perisian dia dulu..nnt leh edit mengedit ni..hi..hi...

    ReplyDelete