SkinSoul Natural Volume Attack Mascara untuk memanjangkan bulu mata - Blog Eyzamiel

5.9.15

SkinSoul Natural Volume Attack Mascara untuk memanjangkan bulu mata


Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan... semua orang nak cantik kan? tipu la kalau ada yang kata nak nampak hodoh... cuma macam mana nak nampak cantik tu terpulang la pada cara masing-masing..aku ni memang jenis yang suka mekap... maklumla.. tak cantik.. bila mekap.. nampak la sedap sikit mata memandang... hahahah.... *matikla puji diri sendiri


Aku selalu suka mekap yang light2 jer... Pakai BB Cream SeqyBeauty, Blusher , Maskara n lipstik... dah siap... Aku ni paling suka pakai maskara.. tapi, dalam banyak-banyak maskara yang aku dah try... aku suka n fall in love dengan maskara dari SkinSoul...


Sebab apa? Sebab maskara ni buat effect bulu mata aku makin lebat dan melentik.. Lagi satu, SkinSoul Natural Volume Attack Mascara ni tiada bahan kimia yang boleh merosakkan mata dan ianya Paraben Free..


Bahan yang terkandung dalam Maskara ni adalah Bahan Organik, ekstrak Mulberry semulajadi yang menyuburkan, menguatkan dan melentikkan bulu mata.Penggunaan secara berterusan boleh memanjangkan bulu mata. So, dah tak perlu pakai bulu mata palsu lagi.... 



Harganya pulak sangat berpatutan dengan kualiti dan hasilnya. Cuma RM 195.00 sahaja. 

Untuk semua readers blog aku ni, korang boleh dapat sample produk dr SkinSoul.. Syaratnya mudah ajer.. Like Facebook SkinSoul..  Follow Blog aku... Pegi mana-mana outlet SkinSoul, beli barang SkinSoul RM 100 dan ke atas, beritahu kod aku #SSMamaFieza dan korang akan dapat sample percuma dari SkinSoul.. So, tunggu apa lagi.. Jom kita terjah ramai-ramai ke sana... Selamat bercantik-cantik uolls.. ;)


No comments:

Post a Comment