Makan-makan di WonderMamaX-Avenue K - Blog Eyzamiel

29.9.15

Makan-makan di WonderMamaX-Avenue K

Ingat lagi tak entry yang aku menang contest MahaMahu Raya tu? Tak ingat.. Cer klik sini....

Masa tu kan aku ada mention yang aku menang Baucer Makan bernilai RM50 dari WonderMama. Yeay.. 

Memandangkan Raya Haji hari tu aku ngan hubby raya KL.. kami pun decide nak gi makan kat WonderMama... kami pilih yang dekat Avenue K sebab dekat je ngan umah.. satu lagi cawangan WonderMama ni kat Bangsar... 

Ni la Baucer yang aku menang tu..
 Ni la makanan dan minuman yang kami pilih....

7-Asamboi  
7-Asamboi ni sedap.. ada rasa masam-masam asam boi dan kombinasi dengan air sprite tu buat rasa best ar.. mmg kena sangat ngan tekak...

Mango Smoothies 
 Aku memang rekemen sangat korang Order Mango Smoothies ni.. sedap sangat.. rasa fresh mangga tu buat aku rasa kalau pegi sana nak order lagi air ni...

Close up sikit.. ;)
Ibu's Nasi Goreng Kampung 
 Nasi Goreng kampung ni pun sedap.. bagi penggemar petai korang kena order ni sebab dalam nasi goreng ni ada petai tau.. dihidangkan pulak dengan cili kicap.. memang terangkat..

Cili Kicap

Mum's Nyonya Laksa
 Rasanya lebih kurang Mee Kari.. cuma tak pakai mee.. diganti dengan Bihun... Pun sedap.. portion banyak.. aku share ngan hubby sebab tak habis makan sorang...

Nasi goreng untuk hubby... Nyonya laksa untuk aku...
Udang yang diletak dalam Nyonya laksa.. Fresh dan besar jugak..
Sotong sumbat
 Sotong sumbat aku tak rekemen korang order.. kecik.. tak berbaloi dengan harga.. 

Durian Krep
 Ramai yang suggest makan Durian Krep kat WonderMama ni.. dan memang betul.. SEDAP.. berbaloi tau order...


Terasa durian dan kerangupan cornflakes tu.. susah la nak gambarkan.. korang try dulu baru tau...


Dekorasi kedai ni pun menarik.. santai jer.... Harga pun sangat berpatutan sebab portion besar...


Ni bil kami hari tu.. sebab ada baucer RM 50.00 tu.. kami cuma top up lagi RM32.60.. Berbaloi sangat.. Tq Mahamu.. ;)

3 comments:

  1. huishhh bestnya kak... bertuah akk menang baucer RM50 tu.. boleh makan puas puas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang puas pun makan.. jimat pun jimat.. ;)

      Delete