Aiskrim Gulung di The Zone Langkawi - Blog Eyzamiel

23.9.15

Aiskrim Gulung di The Zone Langkawi

Sebelum gi Langkawi hari tu aku ada baca blog Cik Epal.. dia citer pasal Aiskrim gulung ni.. Sebagai pencinta Aiskrim .. wajib untuk aku try... hahahah...


Masuk The Zone terus cari stall Aiskrim ni.. nasib baik jumpa.. Banyak jugak perisa ada..tapi aku time tu rasa macam nak makan masam-masam sikit.. aku pun order la perisa Mixberry... Hubby tak nak sebab dia sakit gigi time tu... so, dapat rasa 1 perisa je la..


Kusyuk aku dok tengok adik tu buat Ais Krim gulung tu.. mula-mula letak berry.. pastu letak cecair macam susu tu...


Gaul-gaul.. sambil pecah-pecahkan buah tu...


Uli lagi...


Pastu, tarik bagi jadik nipis...


dan gulung.... cam magik plak dah siap...


Akhirnya.. bila dah siap gulung... susun-susun dalam bekas dan tabur Mixberry...


Tara.. dah siap.. cantik kan?

Aiskrim tu sedap cuma Mixberry yang ditabur tu masam sangat...  kalau nak beli lagi pasni.. nak mintak kurangkan mixberry tu la...

No comments:

Post a Comment