Sejak tahun 1980, Kumpulan WIPRO UNZA telah berjaya
membina portfolio jenama yang luas bagi penjagaan diri dan produk isi rumah di
pasaran Asia. Mempunyai Ibu pejabat di Singapura, Kumpulan WIPRO UNZA menjadi
pengeluar dan memasarkan jenama di seluruh 50 wilayah dalam Asia Tenggara,
China.
WIPRO UNZA mempunyai 24 rangkaian jenama bersama 6 jenama
yang menjadi fokus utama. Jenama peneraju Wipro Unza ialah ENCHANTEUR, SAFI,
EVERSOFT, DASHING, CARRIE, ROMANO dan VITALIS dalam penjagaan keperibadian diri
dan VIGOR dan MAXKLEEN dalam pasaran untuk seisi rumah.
Pelbagai produk WIPRO UNZA menjadi peneraju pasaran
disebabkan jenama dan produk yang direka khusus untuk pengguna di Asia.
Dilancarkan pada 25 tahun yang lalu, jenama Dashing telah
diiktiraf sebagai rangkaian penjagaan peribadi lelaki yang terunggul di
Malaysia dengan mempelbagaikan produk penjagaan diri, menjadikan mereka
peneraju pasaran utama dalam kalangan lelaki.
Dengan portfolio produk yang terdiri daripada EDT, deodoran anti-peluh, mandian
badan, pembersih wajah, gel rambut & bedak talkum, Dashing kini menetapkan
tumpuan kepada sukan kegemaran negara iaitu bola sepak.
Dashing & Manchester City Football Club telah menjadi
rakan kongsi selama hampir setahun. Selepas mencipta beberapa pengalaman bola
sepak yang menarik musim lalu, Dashing berbangga untuk melancarkan koleksi baharu
yang terdiri daripada EDT dan Deodoran
bertaraf antarabangsa. Koleksi edisi terhad yang berinspirasikan MCFC ini dapat
dilihat pada pembungkusan premium yang menggunakan warna jersey tuan rumah dan
tempat lawan. Rumusan istimewa wangian ini memberi kesan tahan lebih lama dan
kesegaran berpanjangan sepanjang hari untuk setiap jejaka aktif. Terdapat 2
variasi iaitu “Ultimate Kick” dan “Hattrick”.
1)
Ultimate Kick
Wangian dicipta untuk jaguh, menyerlahkan personaliti dan
gaya sebenar jejaka dalam urusan seharian lelaki moden . Ultimate Kick
berkonsep ala musim panas yang aktif, menampilkan rumusan dari percikan citrus
lemon, dipertingkatkan dengan kesegaran buah pelaga, vanilla dan suntikan
haruman kayuan serta rempah.
2)
Hattrick
Jaringan kemenangan bagi jejaka Dashing. Wangian Hattrick
menyemarakkan semangat dan mendorong individu untuk menang. Gabungan unik
kesegaran epal sitrus diadunkan bersama aroma bunga dan calitan amber
Memahami keperluan seorang jejaka untuk kekal segar dan
fokus pada aktiviti seharian, Dashing memperkenalkan Dashing MCFC Deodoran
Spray dan Roll-on anti-peluh yang memberikan kebaikan 6 dalam 1. Ia bukan
sekadar memberikan perlindungan yang berpajangan, malah berupaya menyingkirkan
bau badan yang kuat dan tidak meninggalkan kesan kotor pada pakaian. Dengan
formulasi “quick-dry”, rangkaian ini menghalang pembentukan bakteria dan
membawa kesegaran berpanjangan.
Dengan Dashing-MCFC Deo Spray & Roll-On anti-peluh, kini
si jejaka tampil lebih yakin untuk mengharungi apa sahaja dan kekal fokus pada
sepanjang masa.
Menambah kegembiraan setiap peminat bola sepak, DASHING
menganjurkan peraduan yang memberi peluang kepada 11 pemenang bertuah untuk memenangi
pakej pelancongan 6 hari dan 5 malam percuma ke Manchester, UK. Pemenang
berpeluang menyertai kem bola sepak selama 3 hari di Akademi Latihan MCFC
dengan jurulatih rasmi MCFC, berjumpa dengan pasukan pertama dan merasai
pengalaman menyaksikan perlawanan langsung Manchester City FC menentang
Manchester United pada 19th March 2016. Peraduan ini berkongsepkan SMS dan
menang, yang memerlukan peserta untuk membeli produk Dashing atau Elite
kemudian hantarkan SMS untuk menyertainya. Peraduan ini akan berakhir pada 31
Disember 2015.
“Inovasi Dashing sentiasa diutamakan dan kami berbangga
untuk menjadi yang pertama di Malaysia membawakan rangkaian wangian dan
deodoran bersama pasukan Manchester City Football Club, pasukan terulung dalam
Liga Premier ” kata Mr Rishi Pahwa, Pengurus Pemasaran Dashing.
“Kolaborasi antara Dashing dan MCFC yeng diserlahkan
dalam bentuk pembungkusan produk menyerlahkan status antarabangsa jenama ini
justeru menaikkan Dashing pada tahap yang lebih baharu. “ kata Mr Sriram
Krishnamurthy, COO di Wipro Unza (M) Sdn Bhd dalam ucapan pembukaan pada majlis
pelancaran Dashing MCFC Edisi Terhad.
Majlis pelancaran yang diadakan di The Score, Bandar
Utama bermula dengan aksi bola sepak gaya bebas oleh pemain bola sepak gaya
bebas no 1 di Malaysia, Ariff Karim sebagai gimik pelancaran koleksi edisi
terhad itu. Dashing turut memaklumkan bahawa DASHING MCFC edisi terhad ini
telah dilancarkan di Etihad Stadium pada majlis pengumuman perlawanan musim
baru di Manchester, baru-baru ini.
Rangkaian Dashing-MCFC Edisi Terhad boleh didapati di
dalam dua variasi menyegarkan iaitu Ultimate Kick dan Hattrick. Dashing MCFC
EDT 50ml berharga RM20.90 termasuk 6% GST. Sementara Dashing MCFC Deodoran
Spray berharga RM11.45 termasuk 6% GST dan Dashing MCFC Roll-On anti-peluh berharga RM5.90 termasuk 6% GST.
No comments:
Post a Comment