::Shopping di Jalan TAR:: - Blog Eyzamiel

12.8.11

::Shopping di Jalan TAR::

Tadi aku ngan membe aku buat plan nak gi shopping kat Jalan TAR hari ni...
So, tengahari tadi, dengan semangat berkobar-kobar...
Kitaorg pergi sana..
Mula2 yang nak pergi bertiga ajer...
Last minit dah jadi 10 orang...
Terpaksa bawak 2 kereta...
pastu, parking kat LRT Pandan Indah dan naik lrt gi sana...
Sampai sana, kami semua berpecah mencari haluan masing-masing....
kalau tak, mesti x sempat shopping semuanya....
Nasib baik lom dapat bonus, takde la ramai sangat orang bershopping hari ni...
Agak selesa la kami semua nak shopping...

Aku cuma beli tudung untuk aku,mak dan adik2, pastu shopping benda2 untuk raya sikit-sikit..
Biasa la kalau gi sana, tengok ini nak beli, tengok itu nak beli...
tapi mengenangkan aku naik lrt, terpaksa la aku kawal sikit pembelian..hi..hi..hi...
terlampau syok bershopping, tak sedar yang jam dah kul 2 lebih...
pastu aper lagi, terus gegas gi lrt...
last2 hari ni terbabas masuk opis...
kul 3 baru sampai....
nasib baik la cc aku memahami (tapi x tau la kalau dia marah dalam hati)... hi..hi..hi...
Nasib la kan, nak buat macam mana...
Dah memang anak buah dia ni jenis yang tak makan saman.....




 

2 comments:

  1. bestnya shopping raya kat jalan TAR. dlu masa blaja, slalu jugak meronda+shopping baju raya kat sana...rindunyyerrrr..

    ReplyDelete
  2. Takpe Tinie.. sabar dulu.. nnt pas bersalin leh datang shopping kat sini lagi.. :)

    ReplyDelete