::Cuti Raya:: - Blog Eyzamiel

11.8.11

::Cuti Raya::

Korang dah isi borang cuti raya ker?
Aku?
Dah,pagi tadi...
Nasib baik tahun ni banyak cuti Umum...
Takde la banyak sangat cuti aku kena amik..
Aku apply 3 hari jer...
Maknanya, aku cuti dari 27 Ogos sampai la 5 september...
6 September baru masuk keja..
Bole la aku raya puas-puas...
Tahun ni giliran kami beraya kat Penang sebab tahun lepas dah balik Sarawak...
Nasib baik aku raya Penang tahun ni sebab adik aku yg keja PPUM x dapat balik sebab kena keja malam raya...
Kalau tak,sian mak aku.... :)

P/s: Kat opis, dari hari ke-5 puasa lagi ramai dah bukak lagu raya...
ni yang buat mood nak keja x de..
sekarang ni mood raya jer..... :)
 

4 comments:

  1. hehhehe...mood raya ek..best2...

    ReplyDelete
  2. kiterang seme awal2 kena plan. sbb kena ada gak org tggu opis.
    Lps tu CC online kan je dlm HRMIS.
    akak cuti 2 ari je. 29 Ogos n 2 Sept je.

    ReplyDelete
  3. dah apply... 3 bulan yg lalu... ngeeee~

    ReplyDelete
  4. chinta..
    mood raya dah bermaharajalela kat opis eyza ni... :)

    kak reen....
    akak raya balik mana tahun ni? kitaorg sape yang raya KL amik cuti sekejap jer.. yang jauh2 jer amik sampai seminggu....

    Ayien...
    mak ai.. awainyer...

    ReplyDelete