::Lambat @ Cepat, InsyaAllah, kalau dah tertulis rezeki kita, memang rezeki kita jugak:: - Blog Eyzamiel

19.8.11

::Lambat @ Cepat, InsyaAllah, kalau dah tertulis rezeki kita, memang rezeki kita jugak::

Beberapa hari lepas, aku saja jalan2 kat blog yang dah lama aku x jenguk sebab mereka2 pun dah lama x update... dalam banyak2 blog, aku terpegun ngan blog kak Mira.. Sebab apa? sebab Kak Mira dah ade baby... Aku mula follow baca penulisan kak mira ni sejak dari zaman dia berfotopages lagi..sampaila sekarang ni dia dah tukar ke blog.... Aku memang tahu yang dia pun salah sorang geng TTC...

Apa yang buat aku kagum,Kak Mira disahkan pregnant selepas 9 tahun dia menanti... Kak Mira pernah pregnant dan gugur pada 08.08.08... aku memang xkan lupakan tarikh keramat tu kalau ianya bersangkutan ngan kak mira... Alhamdulillah, berkat kesabaran, untuk tahun yang ke10 ni mereka dapat beraya bertiga.... AllahuAkbar.. betapa aku gembira untuk kak mira....

Itu la, kalau dah tertulis rezeki untuk kita, InsyaAllah akan tiba jugak.. cuma, lambat atau cepat saja untuk Allah makbulkan doa2 kita... Semoga aku x perlu menunggu selama itu untuk memperolehi zuriat.. Amin...

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

1 comment: