::Dynas datang spital:: - Blog Eyzamiel

18.8.11

::Dynas datang spital::




Ye betul! dynas Mokhtar datang spital (opis aku)...tapi, bukan sebab dia masuk spital atau melawat sedara kat spital.. dia datang sebab dia dipanggil untuk bagi talk dan motivasi untuk ibu2 yang menyusu badan sempena Minggu Penyususan Susu Ibu... 1st time aku tgk dia live... dia memang cantik.. kulit dia putih melepak dan langsing sangat... kalau tgk lam tv nampak cam dia gempal ajer... pastu, ketingggian dia memang la tinggi.. pakai kasut flet pun dia masih antara yang tertinggi.....
Aku respek la ngan Dynas ni.. walaupun dia sibuk shooting, tapi dia tetap bagi Kyra susu badan.. tak pernah pun dia bagi susu formula...
InsyaAllah, kalau suatu hari nanti aku ade anak, aku pun nak BF baby aku sepenuhnya... baru la anak sihat dan bulat cam aku...

Agak2-agaknya, bila la impian aku yang satu ni akan tercapai? :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment