::Pakai baju lama:: - Blog Eyzamiel

23.8.11

::Pakai baju lama::


Bukan baju lama aku (sumber:google)

Hari Jumaat minggu lepas, aku saja2 je bukak balik Almari nak tengok baju-baju lama zaman anak dara...Mana la tau kut2 muat balik....tapi aku tau, memang xkan muat punya la sebab aku rasa badan aku makin dipam-pam sekarang ni...

Aku berdiri lama-lama depan almari... tetiba, tergerak hati nak cuba... walaupun x yakin bole pakai, tapi still nak cuba gak.... aku pun ambik la baju masa aku kerja kat lawyer firm dulu... masa tu aku x de la sebesar sekarang.... masa mula-mula pakai macam suspen gak.. takut tersangkut...:) bila aku dah dapat pakai baju kurung aku tu, memang hepi la sangat..... maknanya berat aku dah turun... maybe sebab puasa dan aku pun x berapa sihat kebelakangan ni... Mudah2an berat aku akan turun lagi... :)

Bila dah bole melaram balik ngan baju lama, start dari hari Jumaat, Isnin ngan hari ni.. aku asyik dok pakai baju lama je... sampaikan membe aku cakap aku makan ubat kurus, padahal aku tak kurus pun.... maybe susut sikt jer...Jangan pas raya ni berat aku naik balik sudahlah.. :)

Pagi tadi cuba timbang berat, dah turun 4 kg.. Alhamdulillah....

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment