KIDZANIA buat aku teruja! - Blog Eyzamiel

26.6.15

KIDZANIA buat aku teruja!

Hari tu Event CARRIE BAC BUSTER ni buat kat dalam Kidzania.. First time aku masuk sini.. ye la, aku mana ada anak.. kalau saje2 nak masuk mmg tak la. ;)

Masuk je dalam tu, aku dah macam teruja.. Betul-betul macam satu Bandar yang cantik.... 


Dalam ni ada CIMB Bank.. So, budak-budak kat sini boleh keluarkan duit dari sini la..


Kedai HONDA pun ada... bole beli keta sebijik...


Sepanjang kat dalam tu, asyik dengar siren kereta bomba je.. Banyak betul bangunan terbakar....


Ni la hotel yang terbakar tu.. Nasib baik bomba datang cepat untuk padamkan kebakaran.. ;)


Tol pun ada.. nak lalu kena bayar tau...


Dah masuk highway, minyak habis pulak.. isi la kat Stesen BHP ni...


Syarikat TNB pun ada.. hensem bebudak dalam tu.. ;)


Ni paling best kat sini... Supermarket... maybe ni untuk sesapa yang nak jadi surirumah atau nak ajar kanak-kanak cara membeli barang...


Comelnya cashier ngan cust tu...


Poslaju pun ada.. bole la aku pos BB Cream kat sini nnti...

Best o dalam tu... banyak lagi bidang kerjaya dalam tu.. tapi tak larat nak ambik semua.. penjara pun ada tau....

Untuk info lanjut bole layari:


3 comments:

  1. Wahhh, menarik. Emi pun tak pernah pergi. Emi ingat kidzania ni just tempat budak2 main yg biasa2 tu je.

    ReplyDelete
  2. hihihi...nanti nak bawa juga anak masuk ke kidzania nie...

    ReplyDelete