:: I'm Sorry:: - Blog Eyzamiel

13.6.11

:: I'm Sorry::

Aku minta maaf andainya entri ni mengguris hati sesiapa...
bukan niat aku nak merungut atau tak bersyukur di atas pemberian Allah..

Aku bersyukur kerana Allah mengurniakan kesihatan yang baik...
Aku bersyukur kerana mendapat suami yang memahami dan menyokong aku...
Aku bersyukur kerana mempunyai keluarga yang tidak terlalu mendesak..
Aku bersyukur Ya Allah atas setiap kurniaanmu....

cuma...
itu adalah luahan hati aku yang tiba-tiba...
terlalu emosi...

ntahla..
maybe sebab cik 'p' nak datang...
asyik sensitif jer...
silap cakap sikit pun bole buat aku merajuk....
yang paling tragis...
tgk hazama menang semalam pun leh nangis..
apa la..
tu pun nak nangis...
padahal bukan aku yang menang pun...

Tapi...
x semua yang period tetap pun senang ngandung..
aku akui fakta tu..

ade jgk yang period tak tetap..
tapi tup2 ngandung..
sampaikan dia sendiri pun x sedar...

tapi betullah..
rezeki masing2...

Walau apa pun...
dugaan yang mendatang...
untuk geng2 TTC..
semoga kita semua tabah....
dan saling meyokong antara satu sama lain....

p/s: Dah..pasni xmo sedih2 lagi....

eyza

4 comments:

  1. Tkpe Eyza, Allah lebih mengetahuinya.
    Cuma Hazama menang tu..mcm juara di rancang je.
    Eh.. tetiba. hahahah.

    ReplyDelete
  2. erm biasa la klu cik 'P' bkl muncul tiba emotional lain mcm jer... benda remeh temeh pun jd hangin... sama2 la kita berjuang utk TTC, jgn give up (sedapkan a.t diri sendiri)... cik 'P' sy kali nih delay ingtkan ader khabar gumbira tapi ... arrrghhhh yesterday cik 'P' m'yerang.... Ya, Allah kuatkan & tabahkan lah a.t & semangat hamba Mu yg lemah ini.... Sama-sama lah kita berdoa.... ~NHAY~

    ReplyDelete
  3. sbr ye eyza..kita x dpt lari dari perasaan yg bercampur baur ni. kadang2 kita rasa kita kuat, kdg2 kita rasa kita lemah sgt, kdg2 kita rasa nak salahkan nasib. tapi ni smua ujian. pasti ada hikmahnya.

    ReplyDelete