::Tunangan Orang:: - Blog Eyzamiel

1.6.11

::Tunangan Orang::

Alhamdulillah...
Tanggal 28 Mei tempohari, adik aku yg no.2 dah selamat melangsungkan pertunangan...
Ni la sebabnya aku balik kg hari tu...
Uruskan hal2 untuk pertunangan....
Lagipun majlis ni dibuat last minute....
kalau ikut perancangan, sepatutnya diaorg bertunang hujung bulan Jun...
Tapi pihak lelaki mintak diawalkan sebab cuti sekolah...
diaorg nak bawak family gi jalan2 kat Penang ngan Kedah....
So, family aku cuma buat kenduri kecik2 ja..
kebanyakan jemputan cuma saudara mara saja....

Tapi...
untuk pertunangan ni aku tak dapat balik...
sebab aku dah buat plan ngan kawan2 nak gi Terengganu....
Memang dah x dapat nak ubah plan...
kata pun last minute...
bincang2 ngan family aku...
n.. pertunangan tu tetap dibuat 28 Mei sbb pihak lelaki x nak ubah tarikh...
terpaksa la aku berkorban..
trip aku pulak dah x bole dibatalkan sebab semuanya dah bayar...
lagipun, aku yg buat plan..
cam x best pulak nak cancel..
sian kawan2 aku nanti..

Tapi InsyaAllah...
nnt bila adik aku kawin...
aku akan amik cuti lama.. :)

Ni ade sedikit gambar2 sekitar majlis adik aku tu....








Alang... Selamat Bertunang.. dugaan bertunang ni macam2... jangan cepat melatah..... banyak2 sabar.. along sayang alang...

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

2 comments: