::Macam2 hal:: - Blog Eyzamiel

5.6.11

::Macam2 hal::

Sekarang ni kan cuti sekolah...
sana sini kenduri....
aku pun dapat gak jemputan kenduri hari ni..
x jauh pun dari rumah aku..
cuma seberang jalan....

Bila dengar kompang jer..
baru aku ngan hubby siap2 nak gi kenduri...
Pengantin pakai tema pink...
cantik...
tapi aku x amik pun gambar pengantin..
malu... :)

Dah settle makan semua, aku ngan hubby cadang nak gi tgk wayang...
Tak pernah-pernah aku gi shopping complex pakai baju kurung kecuali time keje...
mula2 ingat nak balik umah tukar baju..
tapi cam malas pulak nak naik tingkat 3 tu...
so, redah ajer la...


on the way nak ke kereta... masa ni panas sangat... muka pun dah berpeluh-peluh...


Door Gift kenduri...


Dapat benda2 ni dalam kotak tadi...


Bunga telor.. sekarang ni jarang kenduri kat KL dapat bunga telor... dalam ni telor pindang yang kaler coklat tu.. kalau x silap aku, orang Johor yang suka buat telor camni...


Cupcake pangantin.. mak pengantin bagi kat aku... cantik...


otw nak gi Galaxy Ampang... ingatkan nak tgk filem Nur Kasih (sampai skrg lom sempat tgk)...


Tapi.. bila sampai sana... mak ai.. beratur sampai keluar pintu.... last2 cakap ngan hubby... "tak payah tgk la bang.. malas nak beratur"....


Pastu, kitaorg gerak gi JJ AU2.. saja nak jalan2 cuci mata...



Gi jenguk umah kaca.. tapi hari ni kan hari Ahad.. semua orang x dak.. tgk umah kaca jer la...


Posing dulu.... dah dekat nak abih AF baru nak datang sini..padahal bukan jauh pun dari umah aku...


Pas dah penat jalan2 kat dalam JJ tu... hubby ajak gi makan ikan sungai kat Restoran keluarga Liyana Jasmay.. tapi, bila pi sana tgk2.... kedai tutup..frustnyer... nape eh tutup? dah x laku ker?


Dah frust x dapat makan ikan sungai, aku ajak la hubby gi makan kat Johnny's pulak.... tapi dah malas nak masuk JJ Au2 balik.. kami decide nak pg JJ Wangsa Maju pulak.... sampai jer kat sana.. tgk2 ade notis... tgh renovate.... alamak... apa la malang sangat nasib hari ni..
Hubby ajak gi JJ Maluri pulak.... aku dah malas la... dah x de mood... pastu aku suh hubby jer decide nak makan kat ner....


Last2, hubby bawak makan kat sini.. ni yang cawangan kat Ampang Point.. nasi ayam pun nasi ayam la.. janji kenyang.... :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment