::Dah dekat 3 bulan:: - Blog Eyzamiel

12.6.11

::Dah dekat 3 bulan::

Masuk bulan ni dah dekat 3 bulan aku x period...
erm..
ade yang cakap aku ni x normal...
biarlah ape yang orang nak cakap...
tak hidup dek puji dan x mati dek keji...
lantak la...
janji pahala korang bagi bulat2 kat aku...

macam biasa..
kalau aku x period..
mesti kena telan ubat untuk turunkan 'kawan baik setiap wanita'....
kekadang rasa cam..
naper la aku x jadik cam orang lain..
cukup masa...
kawan 'baik' pun datang...
pastu kira2 waktu subur..
'bersama'....
tup2..
Dr. cakap...
Tahniah! awak pregnant...

Alahai...
tapi nak buat macam mana..
dah tersurat nasib aku macam ni...
aku x bole nak terlalu merungut....
rezeki dan nasib lain2...
Aku hanya mampu berusaha dan berdoa..
agar suatu hari nanti aku dapat dengar kata2 keramat itu...
ataupun...
dapat tgk double line hasil dari a*r k*****g aku....

Bulan depan dah nak sambut 4th anniversary....
Moga2 dapat la hadiah Anniversary yang dinanti-nanti...
tiada apa yang paling aku harapkan selain dari 'hadiah' yang amat bernilai tu...
Semoga segala urusanku dipermudahkan oleh Allah...
Amin...

Sebak bila tgk Nora Elena minggu lepas... scene yang dr bgtau dia pregnant.... alangkah indahnya kalau aku yang dapat perkhabaran itu...

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

8 comments:

  1. Eyza,
    akak ni lagi la tertanya2 Eyza. Period sgt la displin-on d dot setiap bln-tak smpat nak berangan pregnant agaknya bln ni.
    Tp tak jugak menjadi.
    Tkpe.. Allah lebih mengetahui kan?? :D

    Pasal kalo nak pi Darussyifa tu, Eyza ckp je nak amik air utk bagi mengandung. nati ustaz tu tnya berapa thn kawen, bla bla.. pehtu dia ada baca sket kat air, tepuk2 pinggang kita (berlapik). Itu je la.
    Air tu nak bawak sendiri bleh, nak beli kat situ pun bleh.

    ReplyDelete
  2. 'kekadang rasa cam..
    naper la aku x jadik cam orang lain..
    cukup masa...
    kawan 'baik' pun datang...
    pastu kira2 waktu subur..
    'bersama'....
    tup2..
    Dr. cakap...
    Tahniah! awak pregnant...'
    adikku sayang... kalo la semudah tuh yg awak cakap... indahnyer donia ku... huhu... akak nieh tiap bulan kawan baik datang ontime hari yg ke-28... dia datang pun cantek jew 7 hari tiap bulan... tapi september nih dah nak masuk 6 tahun kawin, dik... ape pun takde... nak kira camne tuh... semua ketentuanNya... :)

    ReplyDelete
  3. x pe eyza..x smua org nasib sama. mak sy pun slalu pesan mcm tu bila sy bgtau kawan sy yg baru je kahwin dah preknen..rezeki org lain2. InsyaAllah, bila tiba masanya kita akan pregnant jugak nnt.

    ReplyDelete
  4. Eyza, jangan la sedih2..bukan awk sorang je yg melaluinya. Kita serupa..saya sendiri dah hampir 7 bulan x period..

    ReplyDelete
  5. jangan kata yang real punya announcement dr kwn2 sekeliling...yg lakonan pun leh wat kita sedih n terasa memikirkan diri sendiri...

    ReplyDelete
  6. Kak Reen, Ayien Azreen,AkuisTinie,JustLyNa dan Salmi Khairil..... thank's sbb sudi bagi nasihat kat eyza... eyza tgh jiwa kacau ni.. :)

    ReplyDelete
  7. Sabo je.. akak pun dh penah rasa tu sume... 4 tahun lebih... at last dpt gak anak. dah 4 org dah... kecoh umah ari2. Yg penting usaha... nape x cube biodex... kata org bagus sesangat..!

    ReplyDelete
  8. eyza.. i doakan u cpat2 dapat baby k.. hmm following u here.. lets be friends.. hope u follow i gak :)

    ReplyDelete