::Hancur Berkecai:: - Blog Eyzamiel

14.6.11

::Hancur Berkecai::

Wah, tajuk...
cam gempak jer kan...

Sebenarnya..
hati aku ni yang dah terguris sikit..
x der la sampai hancur berkecai... :)

Semalam...
dalam kul 12 lebih baru hubby balik sebab kena siapkan tender....
aku pun wish dan bagi hadiah kat hubby....

Aku dah berangan-rangan la nak masak sedap2 kat hubby hari ni....
tapi bila fikir2 balik...
baik aku belanja hubby makan yang ala2 romantik gitu...


pic:en. google

konon2 nak la candle light dinner ngan hubby ala2 gambar tu....
kalau x dapat candle light kat restoran mewah camtu....
kat gerai biasa pun x per *gerai padang taman permata yg romantik bertemankan cahaya lilin*....

Dari opis dah plan macam2 la...
tetiba, dalam kul 12 lebih tadi hubby call ajak gi lunch...
happy la aku...
kami gi lunch kat Sekincan ikan bakar cawangan Ampang Waterfront...

masa kat situ..
aku perasan ade sorang kakak ni..
macam aku kenal..
tapi takut nak tegur...
takut salah orang...

tapi tadi..
masa aku bukak fb...
baru aku tau yang betul la kakak tu..
kecik betui dunia ni.
belajar kat Penang...
tak sangka leh jumpa kat Ampang...
tapi dua2 x tegur sebab takut salah orang...
apa da...

ok..
sambung balik citer hubby tadi...
Hubby bagitau yang bos dia telefon suh pg Johor hari ni jgk....
sebab esok ade meeting kul 10 pagi..
takut x sempat sampai kalau bertolak pagi rabu....
Ala....
tetiba..
aku rasa x der mood...
semalam cakap esok baru kena gi....
mula la aku nak merajuk

tapi nak buat camner..
dah kerja makan gaji kan..
kena la ikut arahan....
jadinya...
semua plan x menjadi..

takper la...
Anniversary nnt kitaorg dah plan nak gi bercuti dan habiskan masa berdua jer...
tak nak gangguan....
hotel dah booking...
jangan la ade aral yang melintang.... Amin...

Semoga Hubby selamat pergi dan balik....

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

2 comments:

  1. salam..

    xpela..baru jadi camtu..ade hikmah tu..
    saya lagi kesian taw..annvsary pon tak kemana..
    beday hubby hjg bln ni pon belom dpt g mne2..

    *hubby saya xcden..pth kaki..sob..sob..

    ReplyDelete
  2. qaseh johanna..
    sabar yer... semoga hubby awak cepat sembuh..... x per la.. yang penting, bila hari2 penting ni orang tersayang ada disisi... xmo sedih2 tau...

    ReplyDelete