::Alhamdulillah... akhirnya sampai rezeki untuk ummi:: - Blog Eyzamiel

11.6.11

::Alhamdulillah... akhirnya sampai rezeki untuk ummi::

Sejak dua menjak ni aku jarang update blog...
sebab aper?
sebab....
line tenet kat umah aku lembap macam kura-kura....
asyik x bole jer...
tu yang malas nak update tu....

Ops.. dah terlari topik pulak....
dah lama jugak aku x masuk lawat blog kawan2 sbb masalah line tenet ni la...
hari ni baru dapat masuk...
tu pun kat opis... :)
masa aku jalan2 dari satu blog ke satu blog membe2 TTC...
aku baru dapat tau yang Ummi dah berjaya peknen....
Alhamdulillah...
happy sangat aku dengar...

Buat Ummi..
jaga kandungan tu baik2...
dan doakan eyza jgk pasni yer....

eyza

2 comments:

  1. eyza....thanks for the entry dear....sweet sgt....inshaallah lepas ni turn eyza pulak ye...jgn putus asa, go go!!! ;)

    ReplyDelete
  2. ummi...
    InsyaAllah... doakan eyza yer..;)

    ReplyDelete