::Makan Luar:: - Blog Eyzamiel

22.6.11

::Makan Luar::

Semalam hubby ajak makan kat luar...
saja nak ubah selera pulak...
asyik makan nasik jer kan..
sesekali nak pulak makan western..

Kul 5 hubby datang opis sebab nak konvoi balik sekali....
Balik umah dulu sebab aku nak parking keta....
Pastu naik keta hubby jer....

Kami makan kat Cheras batu 9..
aku x ingat nama kedai tu...
Tapi malam2 ramai org makan kat situ...

Western dia memang sedap...
semalam hubby order Chicken chop...


Hubby punya... tapi aku yang banyak makan sebab aku rasa chicken chop hubby lagi sedap dari yang aku punya....

Aku pulak order Black Pepper steak... Tapi aku rasa yang ni cam kureng sikit sebab sos dia sedikit masin..... tu sebab la aku habiskkan chicken chop hubby....


Steak aku yang sedikit kureng...

memang kenyang sesangat...... tapi yang aku peliknya...
dalam kul 10..
hubby leh request masak megi...
2 bungkus pulak tu....

Nak x nak..
masak la jugak..
dah hubby nak makan...
suka aku tgk hubby berselera makan..
walaupun aku cuma masak megi mee..
hubby tetap cakap sedap.... (nak amik hati kut...hi..hi..hi..)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment