Boleh design hadiah yang kita nak di Printcious! - Blog Eyzamiel

10.8.17

Boleh design hadiah yang kita nak di Printcious!

Tiap kali Birthday family dan rakan-rakan terdekat,  Eyza selalu la pening dok fikir nak bagi hadiah apa sebab kalau nak beli sampai tahap tak tau nak beli apa.Tambah-tambah kalau hadiah untuk Hubby. Asyik-asyik baju, takpun perfume sebab kalau nak beli kasut atau jam tak mampu sebab hubby ni taste tinggi kalau 2 barang tu. Yang mahai-Mahai je. Hahaha. Sesekali teringin jugak nak bagi hadiah yang kita design sendiri. Nasib baik la ada Printcious. Boleh la Eyza tempah kat sini je.

Eyza suka tempah dekat Printcious sebab ada macam-macam hadiah yang menarik. Dan lagi best kita boleh design ikut apa yang kita suka.

Sebelum ni Eyza dah pernah tempah Stylish Cushion kat sini. Kualiti memang terbaik. Sampai sekarang bantal tu still elok je.


Selain bantal, ada jugak T-Shirt, Puzzle,Mug, Ceramic Tiles,Baby Rompers, Cap, fridge Magnet dan macam-macam lagi la. Rambang mata bila kita masuk website ni. Tak tahu nak buat pilihan yang mana.


Nak tempah pun senang je. Ikut je step by step macam yang Eyza tunjuk kat bawah ni.

1. Mula-mula klik https://www.printcious.com/my


2. Klik member, kat situ nanti kita boleh Log in untuk yang dah jadi member..kalau belum boleh klik Join Us


3. Pilih Create

4. Eyza suka tengok rompers comel-comel kat sini. ingat nak buat satu untuk anak buah yang kecik tu sebab hari tu pergi Korea tak jumpa rompers untuk dia. So, Eyza select rompers. So, cute.Kita boleh pilih nak yang lengan pendek or panjang.

5. Klik pilihan kita sama ada tangan panjang atau pendek dan kita design la ikut yang kita suka.

6. Dah siap design, klik done dan add to chart. Kalau dah tak ada yang kita nak beli, boleh la terus buat payment melalui perbankan online.

Senang kan? Sekejap je dah siap design dan bayar. Just tunggu je barang sampai depan rumah. Jimat masa dan tenaga. Dah la barang yang kita nak tu ikut kepuasan diri sendiri.

Dan yang paling best dan semua orang suka dah tentu la sebab ada Promosi sekarang ni. Wah jimat tau.

Ada diskaun sehingga 30% yang akan berakhir pada 26 Ogos ni. Hanya masukkan promo code MERDEKA60 , uolls akan dapat diskaun. Senang je kan dapat diskaun.Eyza pun suka kalau shopping dapat potongan harga. Berbunga-bunga hati ni nak design barang yang Eyza suka.

Selain dari Diskaun 30%, Pelanggan jugak boleh pulangkan semula barang dalam masa 7 hari kalau barang yang kita dapat tak seperti yang kita design atau pecah. 

Cara nak pulangkan balik ni pun senang je. Cuma ikut step by step macam kat bawah ni.

1. Tangkap gambar Barang, Parcel & Consignment note dan emailkan ke feedback@printcious.com.
2. Pihak Printcious akan respond 
3. Caj penghantaran semula akan ditanggung oleh Pihak Printcious
4. Tunggu je barang sampai kat rumah

Tapi.. tawaran ni sah cuma dalam masa 7 hari je dari tarikh kita terima barang. Kalau dah masuk hari ke8 tu maaf la ye. Memang takkan dilayan..


Eyza kalau beli barang, Eyza suka kalau ada Free shipping sebab tu la eyza jual barang pun tak ambik kos postage. Sebab kekadang Eyza rasa rugi je bayar postage tapi kalau dah penjual tu kenakan postage kena la kita bayar kan?

Dekat Printcious ni, harga postage tak mahal pun. Tapi.. kalau nak lagi jimat.. buatlah pembelian melebihi RM 70 sebab akan dapat free postage. Ha.. Best kan? Lagipun Eyza jamin mesti ramai yang rambang mata dan akan buat pembelian melebihi RM 70 punya.

Ha.. apa tunggu lagi? Jom lah tempah sekarang untuk dapatkan hadiah yang ekslusif dan tertera nama kita sendiri. Memang tak ada dijual kat kedai tau sebab ianya dibuat khas mengikut citarasa kita sendiri.

Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart”

Untuk keterangan lanjut uolls boleh layari:

Website - https://www.printcious.com/blog
Facebook - https://www.facebook.com/printcious
Instagram - https://www.instagram.com/printcious
Twitter - https://twitter.com/printcious
Youtube - https://www.youtube.com/c/printcious-gifts


2 comments: