Aksesori Smartphone Sista memang best - Blog Eyzamiel

28.9.16

Aksesori Smartphone Sista memang best

Eyza kalau bab beli aksesori telefon memang cerewet sikit. Bukan apa, kekadang bila kita salah beli yang tiruan, lama-lama ia akan rosak dan yang lebih Eyza takut bila tengah caj meletup. Sebab tu, Eyza akan pastikan aksesori phone Eyza dibeli dekat tempat yang memang menjaga kualiti.

Sista Malaysia adalah salah satu jenama yang Eyza suka.Sista ada pelbagai aksesori telefon yang sangat kita perlukan zaman sekarang ni.

Sista ni sebenarnya diwujudkan di Hong Kong dan kini ibu pejabatnya terletak di Shenzen.Sista dicipta oleh sekumpulan anak muda yang sukakakan teknologi dan mereka datang dari Hong Kong, Shenzen dan tak terkecuali dari Malaysia dan mereka sangat mementingkan kualiti barangan yang dicipta.


Sista ni sebenarnya diambil dari perkataa "Sea-Star" iaitu tapak sulaiman.Pengasasnya mengambil inspirasi dari tapak sulaiman iaitu hidupan laut yang boleh hidup walaupun ada pelbagai dugaan.


Eyza dah try Data Cable dari Sista ni. Memang cepat bateri penuh. Nak guna dengan powerbank pun boleh. Panjang wayarnya mencecah 1000mm. Sambil cas telefon pun boleh update status lagi kat phone tau.


Eyza suka sangat sebab Data Cable dari sista ni senang nak bawa ke mana-mana dan harganya sangat berbaloi dengan kualiti.

So, kalau uolls nak cari aksesori Smartphone Eyza memang rekemen jenama Sista ni. Yang macam Eyza punya ni cuma berharga RM 29.00 sahaja.

Untuk keterangan lanjut boleh layari:
Untuk pembelian boleh layari:
Phone: 03-89417677


1 comment: