Nescafe Gold Blend Barista Machine akan dilancarkan di Lazada pada 14 September 2016 - Blog Eyzamiel

13.9.16

Nescafe Gold Blend Barista Machine akan dilancarkan di Lazada pada 14 September 2016

Eyza bukanlah penggemar kopi. Tapi, Hubby adalah peminat kopi no 1. Kekadang penat jugak asyik kena bancuh kopi je. Sampaikan Eyza pernah terfikir nak beli mesin kopi macam dekat cafe tu. Senang sikit, tekan je. Tapi mengenangkan harga mesin kopi yang agak mahal terus terbantut hasrat tu. Bancuh je la sendiri hari-hari.

Dengan tak disangka-sangka, baru-baru ni Eyza dapat jemputan untuk Majlis memperkenalkan Nescafe Gold Blend Barista iaitu satu mesin kopi yang dibuat khas untuk Necafe Gold Blend.



Di Majlis ini, kami dapat rasa kopi dengan pelbagai rasa yang unik dan menarik dengan hanya menggunakan Nescafe Gold. 


Tak sangka ada mesin yang best macam ni. Kita just masukkan Nescafe Gold Blend dalam mesin, tapi mesin ni boleh menghasilkan 5 jenis kopi yang kita inginkan. Dengan 1 mesin kita boleh hasilkan Latte Macchiato, Cappuccino, Espresso, Lungo dan Americano.



Wow! Menarik kan? Sekarang ni hubby hari2 bancuh sendiri. Bukan Eyza tak nak bancuhkan, tapi hubby yang lebih suka buat sendiri sebab dia boleh pilih kopi apa yang dia nak minum. Dengan sekali tekan je dah siap minuman kegemaran. Dah tak payah lepak kat cafe dah. Kat rumah pun kita dah boleh bancuh sendiri.


Ianya didatangkan dalam 2 warna yang menarik. Eyza punya warna merah. Eyza suka yang kaler merah ni sebab nampak seksi. Hahaha.. Mesin pun seksi tau.


Nescafe Gold Barista Machine ni akan dilancarkan di Lazada pada 14 September 2016 ni. Dah tak lama dah tau. Dan untuk pembeli di Lazada, ada harga istimewa yang Lazada akan bagi pada pembeli.

Harga Asal untuk mesin ni ialah RM 399.00.
Nak tahu tak berapa harga yang Lazada offer?
RM 199.00 ( mesin sahaja)
dan uolls boleh lagi jimat dengan pembelian secara pakej iaitu RM 239.00 untuk Barista Machine dan 1 Nescafe Gold Blend 200gm jar dan 1 Nescafe Gold Blend Refill Pack . Berbaloi kan?

Harga ni ekslusif di Lazada je sempena Launch. So, mark dekat calendar. Tunggu 14 September ni dan jangan lupa bukak laman web Lazada. Rugi kalau tak grab peluang ni. Memang best dan berbaloi tau mesin ni. Eyza dah fall in love ngan Barista Machine ni sebab mudahkan kerja Eyza. 


Ingat tau. 14  September 2016. Bukak laman web LAZADA. Bye. Selamat me'ngopi'.

4 comments:

  1. gempak gilaaa....
    memang best la..
    kena ada jugak ni


    Singgah sini.


    Jom la lepak kat umah NIl hee



    http://nilamhimawari.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tertunggu² juga esok ni... Memang xsabar... hehe (^^,)
    Bloggers yg pergi event ni mesti dapat lagi special price kan? Jelesnyaaa....

    ReplyDelete
  3. cantiknyaaa mesin blend tu.... nak jugaaa.. huaaaaaaaa

    ReplyDelete