Tuala Wanita Amez Care menjaga Miss V anda - Blog Eyzamiel

26.9.16

Tuala Wanita Amez Care menjaga Miss V anda

Wanita dan tuala wanita memang tak dapat dipisahkan. Setiap wanita akan datang bulan dan masa tu memang kita akan cari Tuala Wanita.Memang banyak jenama tuala wanita tapi nak cari yang betul-betul selesa dan sesuai dengan miss v tu yang susah.

Sebelum ni, Eyza guna tuala wanita jenama xxx. Tapi, sejak Eyza guna tuala wanita Amez Care keluaran Syarikat Amez Care Bio Herbal Eyza memang dah jatuh hati. Tuala Wanita Amez Care ni memang best. Ianya dibuat dari Herba untuuk menjaga kesihatan Miss V.

Terdapat 5 jenis herba yang digunakan di dalam tuala wanita Amez Care ini iaitu:
✔Aloe
✔Peppermint
✔TEA Plant
✔Chamomile
✔Lavender

Tuala Wanita Amez Care ada tiga jenis iaitu Day, Night dan Pantyliner.


Amez Care  direka khas untuk keselesaan setiap wanita. Setiap tuala wanita Amez Care ada jalur hijau yang merupakan Nano Silver Ion dan Ion Sinar Infra Merah.

Amez Care Day - RM 12.90 (12 pcs)
- Eyza rasa selesa sangat pakai Amez Care Day ni. Nampak macam nipis, tapi tak bocor langsung walaupun tengah aliran banyak. Eyza nak bergerak pun tak perlu risau bocor ke apa. Memang best. Dah la berangin, Miss V rasa selesa betul.

Amez Care Night - RM 12.90 (10 pcs)
- Untuk yang Night ni Eyza memang rekemen sangat. Sebab sebelum ni, kalau aliran banyak bangun pagi je mesti bocor tapi lepas guna jenama Amez Care. Tak bocor langsung walaupun darah banyak. Dan yang lagi best, ianya berangin dan bau wangi.

Amez Care Pantyliner - RM 11.90 (30 pcs)
-Eyza suka guna hari-hari atau ketika period dah hujung-hujung. Ianya juga sesuai kalau kita ada keputihan. Ia membuatkan miss V kita tak ada bau yang kurang best. Wangi je. Hihihi.

Uolls boleh beli produk ni di Aeon, Giant atau farmasi. 

Untuk keterangan lanjut, boleh layari:

Bole juga kalau nak beli online. Layari http://www.amezcare.com/online-store

No comments:

Post a Comment