Innergie Travel Adapter, benda wajib ada ketika travel! - Blog Eyzamiel

26.8.16

Innergie Travel Adapter, benda wajib ada ketika travel!

Blogger dan Laptop berpisah tiada. Hahaha. Statement sangat kan.. 

Ye la, bila tengah syok-syok update blog pastu laptop habis bateri. Meroyan kejap rasanya.

Lagi satu masalah bila kita bawak laptop pergi travel keluar negara. Bateri habis, tengok-tengok plug kat negara tu lain dengan laptop. Menangis kat situ jugak sbb tak boleh cas. Macam-macam kan.


Sebab tu la Eyza suka sediakan payung sebelum hujan. Dalam erti kata lain, sediakan Innergie sebelum bateri laptop habis. Hahaha.


Mesti ada yang tanya, apa Innergie ni? Ha.. mai sini nak bagitau. Innergie ni adalah sejenis Travel Adapter. Tapi yang ni unik sikit sebab ianya khas utk laptop.Yang ni ialah PowerGear Ice 65 (Travel Adaptor).


Eyza pakai laptop jenama HP. Tapi jangan risau tau sbb Travel Adaptor ni ada pelbagai 'tip' mengikut jenis laptop. So, bukan setakat laptop jenama HP tapi jenama Dell, Lenovo, Acer, ASUS dan Toshiba pun boleh. Senang sangat untuk sesiapa yang suka melancong sambil bekerja.


AC plug ni pulak boleh digunakan diserata dunia. Didatangkan dengan 4 jenis yang boleh digunakan iaitu UK,US, AU dan EU. Kalau kat Malaysia kita guna plug UK. Senang. 


Sebenarnya produk ni dah ada kat pasaran dari Tahun 2008 lagi. Dah lama pun.

Selain dari PowerGear Ice 65 ni, Innergie juga ada 2 lagi produk iaitu LifeHub Plus dan WizardTip. Kedua-duanya ada fungsi yang berbeza.


Satu set ni didatangkan dengan bag comel. Senang. Masukkan je semua dalam tu. Memang takde potensi nak tertinggal salah satu barang.

Menarik kan? Tu yang Eyza suka tentang Innergie ni. Memudahkan hidup Eyza bila pergi travel.

Nak tau lebih lanjut? 

Bagi kaki shopping online mesti tahu kan pasal laman web Lazada . Innergie ni boleh juga dibeli di Lazada.

Selain itu, ada pengedar sah yang telah dilantik untuk memguruskan penjualan produk ini. Boleh contact Afforda Notebook Solution Sdn Bhd (03-80708315) atau Convergent Distribution (M) Sdn Bhd (03-21441881)

1 comment: