Mei Yang Ohsem! - Blog Eyzamiel

10.6.14

Mei Yang Ohsem!

Ha.. nak tau tak kenapa aku rasa Mei tahun ni adalah bulan yang paling OHSEM dalam hidup aku?... sebab....

~ Besday Ayah aku (2 Mei)
~ Besday Mak aku (6 Mei)
~ Menang Contest Yuyu dan dapat peluang buat Yoga dengan Yuyu
~ Dapat Join Ephyra Treasurehunt dan dapat JUARA!
~ Dapat join Nuffnang dan blogger-blogger pemes pg Melawat Kilang Mamee kat Melaka

Sekarang korang tau kan kenapa aku happy sangat dengan Mei ni..  aku tau..mesti ada yang kata... ala..orang lain lagi dapat macam-macam..lagi banyak event... xde pun nak tulis dalam ni.. xde pun nak xcited sangat-sangat....Hello... aku ni blogger picisan jer.. so, kalau aku dapat pg event, tu dah dikira rahmat tau.. of coz la i happy.. lantakla korang nak kata apa pun.. yang penting.. AKU HAPPY! :)

No comments:

Post a Comment