Apa yang aku buat dengan Duit kemenangan Tresurehunt Ephyra? - Blog Eyzamiel

17.6.14

Apa yang aku buat dengan Duit kemenangan Tresurehunt Ephyra?

Alhamdulillah.. duit aku menang Treasure Hunt Ephyra sebenarnya dah lama dimasukkan dalam akaun... dah selamat pun aku guna... Nak tau apa yang aku beli dgn duit tu? Ha.. aku beli 2 benda jer... macam yang aku citer kat sini...aku pg KLstreetFest kat Dataran Underground Dataran Merdeka..Nak beli Ephyra... mula2 nak pg hari Sabtu... tapi, x sempat.. Hari Ahad tu.. awal aku dah kuar dr umah.. kedai pun baru bukak aku dah terpacak kat depan tu... Sampai je sana.. booth Ephyra dah cantik tersusun... Apa yang buat aku sanggup pergi beli kat booth? sebab.. kalau kat Booth lebih murah dari harga biasa.. siap dapat free gift lagi.... hihihi...

Ephyra pek percubaan sekotak, shaker, recycle bag & bag mekap... berbaloi beli kat Booth...

Terima kasih sangat kat team Ephyra sebab layan aku dengan baik....

Kita bergambar dulu... bukti dah beli Ephyra...

Gambar lagi... Ephyra Terbaik... Thumbs up...

beli siap2 stok utk 2 bulan... 2 kotak lagi adik aku punya...
Nasib baik hubby layan jer aku nak pg Dataran Merdeka...Malamnya, aku bancuh Ephyra..hubby pun nak jugak.... ala.. kalau mcm ni x sempat la 2 bulan..hihihi.. dh bagi hubby, dia suka pulak... so, sekarang ni...mmg kena buat 2 la.. 1 utk aku, 1 lg utk hubby...hubby suka sbb dia kata sedap...


1 utk aku..1 utk hubby...
Dan duit baki yang masih ada.. aku beli Oven.. dah lama aku nak beli.. tapi, asyik bertangguh.. bila dapat rezeki terpijak ni.. terus aku decide nak beli terus..lagipun raya ni boleh la buat kuih raya... Survey punya survey.. aku berkenan dengan oven jenama ELBA ni...


Yang bestnya sebab bole buat ayam golek...

x sabar2 nak rasmi..

balik tu, beli ayam kat ayamas... ingat nak golek..tapi, diaorang potong tengah pulak.. x dpt la golek.. kena letak kat dalam tray...

Akhirnya.. siap la ayam panggang versi bogel... hahaha.. aku lupa nak sapu planta @ minyak sikit atas tray tu.. bila aku balikkan ayam tu.. terus je kulit tertanggal..melekat la pulak.... walaupun rupa ayam tu buruk.. tapi rasa still sedap tau..
Ha.. itu yang aku buat dengan duit kemenangan tu...  Banyak barang yang aku boleh beli... Berbaloi...Terima Kasih Ephyra.... Lain kali buatla lagi aktiviti yang best macam ni...

Kalau korang nak beli jugak..tapi x sempat nak pg mana-mana Booth Ephyra.. jangan risau.. boleh je beli kat Dealer Ephyra yang berdaftar.. Bole je contact : Emi...k, bye..

5 comments:

  1. tengok ayam tu dan2 rasa lapaqqqqqqq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Montana.. kalau lapaq..pi la makan... hahaha...

      Delete
  2. bestnya ayam golek.. awesome sungguh nampaknya.. rasanya awesome tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa sedap jugak la... sbb ni ayam ayamas.. balik panggang jer.. :)

      Delete
  3. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete