Lunch Makanan Sarawak di Kuala Lumpur... - Blog Eyzamiel

6.6.14

Lunch Makanan Sarawak di Kuala Lumpur...

Hari ni kan hari Jumaat.. Bila hari Jumaat, kaum Hawa la yang paling best.. sebab.. dapat rehat lama... dapat shopping.. dapat jalan2 habiskan duit..hihihi...

Lunch tadi, membe aku ajak gi Sogo.. Saja jalan2 katanya.... kami parking kat Belakang KWSP.. malas nak masuk Sogo.. Bersusun kereta nak masuk parking Sogo....jammed giler kut.. x pe la jauh sikit..janji x payah susah payah cari parking..

Sampai Sogo.. jalan-jalan cuci mata... kalau nak shopping tu bole la jalan-jalan cuci purse sekali... Sogo kan tgh sale... Aku just jalan2 cuci mata je sebab aku dah rimas.. ramai sangat orang.. sementara tunggu membe aku shopping, kami gi lepak kat Food Court... Cari punya cari.. aku nampak stall Makanan Sarawak... Yeay.. tetiba tekak rasa nak makan Mee Kolok...


Tapi.. bila tengok menu.. tetiba pulak teringin nak makan Nasi Goreng Cornbeef.... Terus order yang tu jer... nampak sangat aku ni tak tetap pendirian kan?




Macam-macam menu makanan Sarawak yang ada kat stall ni.... Pilih jer... Dalam 5 minit mcm tu.. nasik goreng aku pun siap...


Tara... nampak menarik x? Rasa? ok la.. cuma kalau versi aku, aku suka letak Cili Api... rasa kurang kick kalau x pedas.. hihihi... Nak Try jugak? Ala.. pegi je Food Court Sogo... Stall paling hujung tau... Selamat Menjamu selera..


2 comments:

  1. salam.. ehehe.. mcm bole tahan sedap..
    btw.. fifie singgah sini, baca entry n follow #307. keep in touch.
    http://feycasnowie.blogspot.com/2014/06/the-liebster-award-by-puteri-aliya.html

    ReplyDelete
  2. Salam kenal dari Ros.. Ros singgah sini dan follow :)
    Ros pun ada beberapa orang kenalan sarawak.. pernah jugak rasa laksa sarawak dan nasi goreng buah dabai.. :)

    ReplyDelete