Terima Kasih Yuyu Zulaikha Dan Whisper... - Blog Eyzamiel

6.5.14

Terima Kasih Yuyu Zulaikha Dan Whisper...

48 hours sponsored post
Entry baru sila scroll bawah yer.. :)

Sabtu tu kan aku ada join kelas yoga.. ala.. yang dengan Yuyu n Whisper tu.. Best sangat... rugi sapa yang tak pergi.. :)

Mula-mulakan aku suruh hubby hantar.. hubby pun ok jer..memang dia nak hantar... tapi, petang jumaat tu, aku dapat call dari Eric (Nuffnang) bagitau yang aku bole bawak 2 kawan.. aku pun terus call adik ipar aku, Ida.. dia on jer...pastu, call membe lain pulak... tapi.. semua tak dapat join sebab ada hal masa tarikh tu... takpe la..aku gi berdua je la ngan Ida...No hal punya... Aku ngan Ida decide pegi sendiri je sebab hubby pun tak berapa sihat... dia demam... so, x payah la dia hantar.. kesian pulak.. rehat je kat rumah...

Kami plan nak pg pukul 10.30 pg sebab tak tahu jalan.. takut sesat pulak... nanti sampai lambat... nasib baik jalan tak sesak... tambahan pulak aku dah tahu jalan sampai Masjid Wilayah, cuma nak masuk ke Sri Hartamas je aku tak perasan signboard.. dah terlepas simpang.. pastu, kena buat satu lagi pusingan kat Masjid Wilayah tu.. lawak jer...pastu, Ida terus bukak waze sebab takut lagi jauh kami sesat... Alhamdulillah.. awal jugak kami sampai Plaza Damas.. dalam pukul 11 lebih.... Bila dah sampai, jenuh pulak nak cari parking kat Block L.. nasib baik dapat parking strategik..betul-betul depan lif.. parking jer situ... naik lif.. jalan sikit jer dah jumpa MYoga.. Yeay.. tapi awal sangat la pulak.. Ida lapar.. so, kami pun pg la makan dulu.... dalam pukul 12.15 tengahari, baru kami gerak ke MYoga... Wakil dari Nuffnang pun dah sampai... daftar dulu.. pastu, rehat-rehat kat ruang menunggu dulu sementara tunggu yang lain datang...

kat sini ada disediakan teh.. sambil2 tu bole baca majalah yang berlambak kat atas rak tu..


kita posing dulu...


Selfie.. bergegar la pulak...


bergambar kat sudut lain pulak..
MYoga ni memang best.. tempat dia pun santai jer.. rasa macam ada kat dalam spa pulak.. :) Dalam pukul 12.30 tengok dah ramai yang sampai... kami semua pun kena naik ke tingkat 2.. masa ni aku punya la nebes.. hahaha.. maklumla x pernah buat yoga... tambahan pulak, aku ngan ida selamba jer datang Yoga pakai baju biasa.. bukannya pakai baju yang sesuai... lawak..lawak...

Sampai je kat atas, tengok diaorang tengah bentangkan tikar yoga... wah.. first time aku nak masuk studio yoga ni.. jakun la sekejap...


setiap orang kena ambik peralatan ni.. sori, aku tak tau panggil apa benda ni...

Sementara nak tunggu lagi beberapa orang yang belum sampai, wakil dari Whisper pun bagi la penerangan tentang produk baru Whisper ni..  Whisper ada keluarkan 2 produk baru... Whisper Ultra Dan Whisper Cottony Clean..aku suka dengan produk Whisper yang terbaru ni sebab wangi.. yer.. betul.. aku tak tipu.. walaupun orang sebelah kita yang pegang.. tetap dapat bau wangi tu.. aku suka bau tu.. rasa fresh jer.....




kusyuk aku dengar penerangan... ye la.. topik yang aku suka kut.. :)


contoh pad... lembut jer.. bau pun sedap.. fresh je rasanya...
Lepas dah dengar penerangan yang panjang lebar dan penuh informasi tentang Whisper...  kami pun mula dengan Yoga.... kat bawah ni aku selitkan gambar-gambar kami ber'yoga'.. ada banyak gambar sebenarnya.. tapi, banyak gambar aku yang agak tak sesuai letak kat sini..  Banyak aksi terlampau dari aku....hahaha...




























Aku yang tak pernah buat yoga ni pun rasa best sangat.. mula-mula takut.. bila dah buat.. rasa macam.. eh.. dah habis.. tak puas pulak rasanya..  Dah habis tu... baru la ada sesi berborak dengan blogger-blogger yang lain... rasa cam segan jer sebab aku ni kan blogger biasa2 jer...


Ida dengan Blogger Famous.. Yuyu Zulaikha..


Gambar aku mesti la ada kan ngan Puan Kupukupukecik ni... Comel jer Yuyu bila jumpa depan-depan.. nampak aku macam gergasi pulak ngan Yuyu.. hahaha...


Kat event ni jugak, first time aku jumpa Ieda ngan Nadia.. sebelum ni cuma bertegur sapa kat blog ngan fb jer... kecik jer Ieda ni kalau jumpa live... aku jer yang paling besar kat sini...
Semua yang join yoga sabtu hari tu... kebanyakannya blogger la... terasa kerdil je diri aku disamping diaorang.... hihihi...
Dah selesai semua... turun bawah.. pihak Whisper ada sediakan Goodie Bag.. semua orang dapat sorang satu.. Bestnya... penuh pad whisper kat dalam tu..


depan Myoga.. korang nampak tak beg hijau yang aku bawak tu.. kehulu-kehilir aku usung.. dalam tu ada hadiah untuk yuyu... tapi, bila dah jumpa yuyu secara live, aku bole lupa plak nak bagi..masa kat parking baru aku perasan.. dah la Yuyu dah balik.. adoi..macam mana la aku boleh lupa ni... last-last bawak balik... nnt aku kena pos je la kat yuyu rasanya...
 Dah salam ngan blogger lain, terus gerak balik...



Bukti aku sampai awal kat Plaza Damas...
Pergi makan dulu ngan Ida.. baru balik rumah... Nak tahu tak apa yang aku dapat dari Whisper? Banyak tau.. berbaloi-baloi aku join event ni...


1 bag penuh dengan pad whisper....


Tara.. banyak kan? dah la best.. wangi pulak tu.... 
Whisper nak memperkenalkan produk baru dari Whisper iaitu Cottony Clean dengan Ultra... kiranya kami ni antara orang terawal la yang dapat cuba... Nak tau apa beza antara dua-dua ni... Ha.. baca kat bawah ni..







Dan.. yang bestnya lepas jer aku balik dari Yoga.. aku terus period.... Alhamdulillah... memang rezeki aku la untuk terus cuba Pad Whisper ni... Setakat ni aku dah cuba Whisper Cottony X-Long,Whisper Cottony Clean (Wing dengan Non Wing)... Memang best...


Malam tu sebelum tidur, aku pakai Whisper Cottony X-Long... memang panjang.. aku ni kalau sebelum ni, tido mesti bocor... tapi, bila aku pakai Whisper Cottony X-Long, langsung tak bocor walaupun period aku memang banyak malam tu... Alhamdulillah...




Whisper Cottony Non Wing ni aku pakai waktu siang kat rumah.. selesa sangat.. dan yang paling best.. aku langsung tak terasa macam pakai pad.. walaupun dia nipis, tapi langsung tak bocor...



Whisper Cottony Clean Wings pulak aku pakai waktu siang bila aku keluar... Bayangkan hari Ahad tu aku pergi kenduri.. biasa la kenduri..panas ngan berpeluh... tapi, miss v aku tetap rasa cam fresh jer... rasa selesa dan tak bocor walaupun balik dari kenduri baru aku tukar pad...

Aku memang rekemen untuk semua wanita cuba Whisper baru ni sebab selesa, wangi dan senang nak cuci... sebab pad ni jenis kapas... masa cuci tu langsung xde keluar gel-gel kecik macam sesetengah jenama Tuala Wanita yang lain.. Kesimpulannya.. aku memang puas hati pakai Whisper Cottony Clean ni.. memang berbaloi-baloi...

Terima kasih untuk Yuyu Zulaikha (sebab pilih saya sebagai pemenang) dan penaja utama event ni Whisper (sebab bagi peluang pada saya merasai pengalaman best pakai Whisper Cottony Clean Dan Ultra)....

Korang pun teringin nak join? Jangan risau.... korang klik jer iklan Whisper kat Blog aku ni... dan kat sana... korang bole baca syarat-syarat nak join... k, senang kan... memang tak rugi join event ni... berbaloi-baloi.. :)


2 comments:

  1. kecik menda nyee ida eyza oii.. besar jugakk HAHAHA.. nicee to meet uuuuu... salu jumpe kat blog je. skeali jumpe kat event ni pulak.... xsempat nak borak lama....... rshing ade hal lain pastu.. next time jumpe lagi k! hehehehe

    ReplyDelete