Powerbank jenama Pineng - Blog Eyzamiel

2.6.14

Powerbank jenama Pineng

Sebenarnya kan.. dah lama aku nak beli Powerbank ni... tapi dok survey-survey dulu.. nak tau mana yang bagus... last-last tak beli jugak.. sampaila bila aku join Trasure Hunt Ephyra.. baru la aku tau betapa susahnya kalau xde Powerbank ni.. terpaksa berjimat cermat.. takut bateri habis.. dah la semua task kena masuk dalam instagram.. bateri cepat habis la kalau bukak internet..

Memandangkan pengalaman dah ada..takut sejarah berulang kembali.... malam sebelum pg Melawat Kilang Mamee Chef (nnti aku citer yer) aku pun terus paksa hubby ngan adik aku teman aku pg beli Powerbank... dekat jer ngan umah aku... Cari punya cari.. last-last aku beli Powerbank jenama Pineng.. Adik aku kata jenama ni bagus.. 

Ok.. nak tau tak kenapa aku pilih jenama Pineng ni? Selain dari adik aku rekemen.. aku jugak pernah baca yang Power Bank Pineng ni ada banyak gak la kelebihannya...Antaranya :

~ Rekabentuk yang ekslusif
~ Berkualiti walaupun ianya produk China
~ Banyak jugak la feedback positif dari pengguna PB jenama Pineng ni..
~ Powerbank ni ada 2 port..
~ Blogger Fofular pun pakai powerbank jenama ni... Cuba klik kat Yuyu Zulaikha ngan Irene Nadia...
~ Powerbank ni jugak ada screen.. kita bole tau berapa persen lagi power yang ada untuk kita cas semula...

Aku pilih kaler Gold...




Balik rumah jer terus try cas fon.. mmg puas hati la.. kalau korang nak beli jugak, aku mmg rekemen jenama Pineng.. walaupun mahal sikit, xper la..janji tahan lama..lagipun ada warranty selama setahun tau.. daripada murah pakai sekejap je buat ape kan? Betul tak?

4 comments:

  1. bagus juga ada skrin nom..senang sikit nak alert.. hehe..design pun comel n simple.. hehe

    follow sini 301 :)

    http://ilhamdatangdarihati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pineng? hmm buatan mane tu agknye ye

    ReplyDelete
  3. yes dear..powerbank terbaik memang brand pineng..rata2 klu ditanya powerbank mane yg bagus..semue jawab pineng..mahal takpe..asalkan tahan lama..hihi

    www.naturalhealthyandbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I just want to let you know that I just check out your site and I find it very interesting and informative.. Best 20000mAh Power Banks

    ReplyDelete