Dari Dia Kita Datang... Kepada Dia Kita Kembali - Blog Eyzamiel

17.6.14

Dari Dia Kita Datang... Kepada Dia Kita Kembali

Assalammualaikum...


Hari Ahad lepas, aku terima dua berita kematian...

Pertama.. Arwah nenek aku kat kg... Mak Tiri Ayah aku... 
Keduanya... Arwah ayah mertua membe aku... Ayah kepada Megat Khuzamir Rizal Dan Anne (Bekas DJ Hot FM)...

     "Dan Allah tidak akan menundakan kematian      seseorang apabila waktu kematiannya telah datang.      Dan Allah maha teliti terhadap apa yang kamu           kerjakan." [Surah Al-Munafiqun : 11]

Sesungguhnya Dari Dia Kita Datang, Kepada Dia Kita Kembali.... Semoga Roh mereka dicucuri Rahmat..Amin..

2 comments:

  1. Takziah..saya pon baru beberapa minggu kehilangan adik ipar..muda lagi..baru 23 tahun..jatuh tasik lemas..xde sapa nak jangka apa yg berlaku hari esok..ntah2 esok giliran kita plak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Takziah jugak utk awak... tu la.. kematian mmg x dijangka.. hari ni kita tgk sihat.. esok lusa tak tau lagi macam mana kan?

      Delete