Restoran Ayam Penyet ~ AP - Blog Eyzamiel

24.4.12

Restoran Ayam Penyet ~ AP

Sekali lagi..
Edisi menternak Lemak...

Kali ni aku n gang gi makan kat Restoran AP Ayam Penyet...
Restoran ni baru je bukak kat area Bandar Baru Ampang.....


Macam-macam menu ada kat situ...
Bukan setakat makanan Jawa ngan Minang je...
Makanan Arab pun ade..
Yang paling best...
Laksa Sarawak....
Tapi, aku lom pernah try lagi Laksa Sarawak..
Ingat nnt nak gi sana ngan hubby pulak....



Gosip dulu sementara tunggu makanan....

Air Bandung 3 lapis ngan Air Pandan kalau tak silap aku...

Me n Ieda....

Aku order Bakso.. tapi kurang kick la....
Bagi aku makanan kat sini... Ok la... kalau teringin nak makan makanan jawa, bole la cuba kat sini... Bagi aku, yang paling best kat sini.. Pecal Lele (ikan keli goreng berlada).. memang mabeles... Jom la Try!


 

No comments:

Post a Comment