Se7en - Blog Eyzamiel

15.4.12

Se7en

Korang pernah dengar tak tentang Air Tenaga Se7en...
Aku pun baru2 ni je tau pasal air ni...
tupun kawan opis aku jual...
Air ni air tenaga, tapi rasanya sama macam air mineral..
Sekotak RM 10.. dalam kotak tu ada 6 botol..
Setakat ni ramai yg bg reaksi positif pasal air ni...

Air ni jugak dapat buat kita kurang selera nak makan...
Pesakit Diebetis ramai yang minum air ni..
dan ramai jugak yg cakap kandungan gula diaorg dah makin menurun...
Aku baru try sekotak..
So Far ok la..
hari pertama minum, asyik nak kencing jer..
membe aku kata tu tandanya dia buang toksik melalui air kencing...
esoknya, badan pun rasa x letih sangat....


Ni la kotak dia...

Dalam tu ada  6 botol...

Rasa macam air mineral biasa jer...


Antara Khasiat air ni......

Pasni aku ingat nak amalkan minum air ni.... mana la tau kalau2 berat aku leh turun... *Berangan... :)


2 comments:

  1. xpernah dgr pon eyza.. dan xpnah jmp..ke ada kt area putrajya je..? nnt klu jmp..sy nk try gak la.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak.. area Putrajaya eyza x pasti la.. tapi kalau area Ampang ngan Selayang memang ade.. x pe, nnt eyza try tanya membe eyza yer...

      Delete