::Dah siap report Gaji SSM Baru:: - Blog Eyzamiel

3.4.12

::Dah siap report Gaji SSM Baru::

Alhamdulilah...
Aku baru je pas settle report untuk Gaji SSM yang baru....

Geram jugak la aku tadi....
Aku langsung tak tau yang report tu kena hantar esok...
Nasib baik aku call Hospital Banting...
Sebenarnya untuk settle hal lain...
tengah2 borak ngan akak kat situ, tetiba dia tanya pasal report gaji...
Terkejut la aku...
Tak de dengar berita apa2 pun...
akak tu cakap, report kena hantar esok...
lagi la aku terkejut....

Bila call JKNS, diaorg cakap surat pemberitahuan dah diemail pada bos....
Geramnya...
Bos pulak x de...
sorang pun x inform aku....
Terkejar-kejar la aku buat report gaji tu.....
sebelum ni aku x buat apa2 sebab Jabatan Akauntan kata belum dapat apa2 arahan untuk bayaran gaji baru...
so, jangan buat apa2 lagi....
Aku pun rilek la...
lagipun format pun aku tak tau macam mana selagi arahan belum keluar..
tup2 hari ni katanya kena hantar esok..
maunya aku tak melompat...

Nak tak nak buat jugak la...
kul 7 tadi baru siap..
dah la balik tadi tersangkut dalam jammed..
adoi..
stress betul la macam ni....

tapi, bila mengenangkan nak dapat gaji baru ni..
Redha je la kan.. :)


3 comments:

  1. Waaahh.. dah buat report? maknanya akan dapat bulan ni la.. bestnyaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah Eida... rasanya dapat bulan ni....sebab plrsn cuma utk 3 bulan jer...

      Delete
  2. Rajinnnya dier----
    BestNYa .. Dier dah buat Gaji BARU--Kami Jugak tak tau per2 lagi--
    Sb selalu LAMBAT segalanya...

    ReplyDelete