::Burger Bakar Kaw Kaw:: - Blog Eyzamiel

23.4.12

::Burger Bakar Kaw Kaw::

Dah banyak kali aku dok dengar orang citer tentang Burger Kaw Kaw ni... Tambahan pulak Burger ni pernah masuk dalam JJCM dulu.... Sebelum ni burger ni cuma kat Wangsa Maju... tapi, memandangkan sekarang dah ada kat Ampang, aku n the gang pun berkobar-kobar la nak try.... Balik kerja, membe aku amik kat rumah.. pastu terus gerak gi Dagang Avenue.... kitaorang sampai kul 6 petang.. la.. rupa2nya, kedai burger tu bukak kul 7.... Kitaorang pun lepak la dulu kat kedai makan..minum2 dulu.. Kul 6.30, aku tengok ramai yang dah beratur... kitaorang pun ikut la beratur sekali sebab tengok barisan dah panjang... Beratur punya beratur.. kul 7 pun lom amik order... aku dah mula gelisah.. tambahan pulak time tu hujan dah turun lebat sangat.... dekat kul 7 lebih, baru la amik pesanan....
Gerai yang belum dibukak... tapi orang dah mula beratur panjang....

Hujan dah start mencurah-curah..lebat sangat.....

Daging Burger sedang dibakar....

Senarai harga (klik kat gambar untuk nampak jelas)

SET (Burger single cheesy)

Ni aku punya..
Mula2 kitaorang plan nak makan kat situ... tapi, memandangkan dah Maghrib... kitaorang tapau, pastu balik makan kat umah aku.... bagi aku, burger ni ok la.. daging dia pun besar... tapi........ aku rasa macam Big mac lagi sedap.... maybe jugak, sebab kami bawak balik, dah tak panas kut... sebab tu aku rasa cam x berapa best... kalau korang nak tau sedap ke tak.. try la rasa.. kalau untuk penduduk sekitar Ampang, gerai ni dekat je ngan Kedai ayam Penyet Wong Solo... Selamat Mencuba!

No comments:

Post a Comment