::Plan Last Minute:: - Blog Eyzamiel

24.5.11

::Plan Last Minute::

Esok aku amik cuti..
tu pun last minit baru apply...

balik keja tadi baru hubby cakap dia kena pg Johor...
ade site visit..
hubby ajak aku teman sbb dia pun x familiar sangat ngan jalan2 kat sana..
kalau aku ade bole la aku tgk2 kan papan tanda...

macam malas nak ikut...
sebab minggu ni adalah minngu yg meletihkan bagi aku...
tapi sian pulak kat hubby...

last2...
ikut jgk...

dari tadi aku ngan hubby search hotel2 kat sana..
tapi kebanyakannya hotel cina..
aku takut gak breaskfast yg diorg serve x halal..
pastu aku ngan hubby decide nak kuar awal...
bole la kitaorg survey2 dulu hotel...

kalau korang tgk gambar ni...
agak2 daerah mana yg kitaorg nak pergi.. :)


sumber: google


Aduh.. Jumaat ni nak gi trip ke Pantai Timur pulak... Penatnya badan....

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment