::Dah Pulih:: - Blog Eyzamiel

14.5.11

::Dah Pulih::

Yes!
Akhirnya dah leh sign in untuk blog...

Semalam aku terkejut gak...
Bila nak sign in jer tak leh...
ala..
apahal lak ni...
baru je aku x bukak 2 hari, takkan dah tak leh....

Frust sekejap..
takut hilang terus...
habis la segala kenangan kat setiap entry....
dah sedih dah semalam...

tapi pagi ni...
Alhamdulillah..
dah pulih...
dah bole berblog balik...

harap2 jangan la jadik cam semalam lagi...
x berseri la dunia aku kalau x dapat hapdet blog... (poyo jer ayat... )


eyza

5 comments:

  1. tehehe... sejak ari Khamis dia buat pangai Eyza. Kat FB seme blogger tegar duk mengeluh. Hihi.

    Tp da oke pun da rasa mcm back to d future. kuar seme segala entry org start ari kamis retu. teheheh

    ReplyDelete
  2. eh betul la dear... memang rasa kurang seri lak bile tak leh berblog bagai ni [walaupun blog aku dah taraf bersawang dah tuh... kikiki]

    ReplyDelete
  3. hehehe...
    betul la....
    saya pun rase cam tu,
    cam kekurangan semalam...
    coz x dapt nak update....=)

    ReplyDelete
  4. eyza..cantekla baground blog ni..amk kat mana? ada lagi x yg cantek2..dok tgh cari baground cantik2 mcm eyza ni..

    ReplyDelete
  5. Kak Reen..
    eyza x bukak 2 hari sebab sibuk peksa.. terkejut tul bila bukak dia kuar camtu... ingatkan blog dah berkubur terus.. :) nasib baik la ade lagi...

    Ayien..
    kalu x de blog, tak tau la nak luahkan perasaan kat mana lagi kan.. sekarang ni eyza rasa kat fb dah x berapa best...

    Anie..
    rasa x berseri jer kan.. :)

    Fika..
    eyza amik kat mycutegraphics.. cuba la.. banyak yang comei2 kat situ.. :)

    ReplyDelete