::Jumpa idola:: - Blog Eyzamiel

27.5.11

::Jumpa idola::

Sejak Runtuhan tanah kat Rumah anak yatim Hulu langat tu..
Tiap-tiap hari ramai VIP dtg opis aku...
Tapi kalau yg VIP2 tu aku x amik port sangat..

Tapi hari ni...
best... sebab dapat jumpa idola aku dari sekolah dulu...
Kak Erra Fazira...
Dia datang ngan Protege dia Salma...

Cantiknya  Kak Erra tadi..
Aku sempat bersalam ngan amik gambar...
Selalunya, aku kalau jumpa artis x de la xcited camtu..
tapi ngan Kak Erra ni lain..
siap menggigil..
Poyo jer kan? :)

Tak kisah la..
Poyo ke aper..
yang penting..
Jumpa Erra Fazira...

Selain dari Erra...
Ada gak artis lain....
Ada Tiz Zaqyah, Remy Ishak, Umie Aida,Noh Hujan,Azza Elite, Abby Abadi ngan Sharifah Shahora (sebahagian yang aku ingat jer..)....

p/s: Salam Takziah untuk keluarga anak-anak yatim yang terkorban dalam runtuhan tu dan yang masih dirawat... Semoga cepat sembuh..

eyza

2 comments: