::bestnya duduk di teratak PINKY MOMMA ;):: - Blog Eyzamiel

1.5.11

::bestnya duduk di teratak PINKY MOMMA ;)::

Melekat selama 2 hari.. entry2 lain ade kat bawah yer....



Aku suka baca blog PINKY MOMMA ni sebab blog dier cantik (kaler peberet aku tu~PINK)..
Kagum aku ngan PINKY MOMMA ni sebab dia sanggup berkorban untuk suami tersayang...
Dari kehidupan di Kota Besar KL berhijrah ke Terengganu...
Seorang graduated yang sanggup benti keja yang bagus demi untuk menjadi MOMMA yang sejati untuk anak2nya....
n..
yang paling aku suka PINKY MOMMA ni sebab dia awet muda...
nampak cam budak baru pas sekolah....

Teringin nak tau aper petua PINKY MOMMA... :)


Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

3 comments:

  1. hukhukhuk dtg dgn kombang idong 5cm folo sini ;)

    thanxx sudi join sis..
    pengorbanan terbesar dlm hidup tu yang hehe..

    x de petua yg penting kita enjoyyyy
    (ala2 nora danish dlm puteri ekekeke)

    ReplyDelete
  2. PINKY MOMMA...
    TQ sudi singgah rumah buruk eyza ni... ye.. yg penting enjoy...ahaks...

    ReplyDelete
  3. Saya siap beli majalah pa dan ma..saya baru tahu pinky momma ni seorang blogger.saya blogger juga.kalau sudi baca google je blog rabiahtul adawiyah 💜

    ReplyDelete